Domen, Miha, Denis, Matjaž in Žan se bodo s pony kolesi podali iz Prlekije v Split

Fantje se v okviru DTV Partizana iz Središča ob Dravi odpravljajo s starimi originalnimi pony kolesi na zanimivo pot.

Prlekija-on.net, nedelja, 17. april 2022 ob 07:45
Celotna ekipa

Domen BorkoMatjaž ŠefDenis NovakMiha Rakovec in Žan Kocuvan iz občine Središče ob Dravi, se konec aprila podajajo na zanimivo pot iz Središča ob Dravi do Splita. A ne z avtomobili, niti z motorji niti s cestnimi ali treking kolesi. Na 470 km dolgo pot se bodo odpravili z legendarnimi pony kolesi, ki nimajo prestav.

"Za 24-colsko kolo brez prestav bo to pravi izziv. Še večji izziv pa bo to za nas same. Na pot se odpravljamo štirje mladi fantje, kateri že vsi pridno treniramo. Že lani smo se s poneki odpravili v Portorož. To pot smo prevozili v dveh dneh, zato smo letos rekli, da hočemo nekaj več in padla je odločitev za Split. Prav tako je ista ekipa lani sodelovali že na tradicionalnem dogodku goni pony v Kranjski Gori, kjer smo se s poneki podali na Vršič. Torej smo uigrana ekipa amaterskih športnikov, kateri imamo pač radi nore izzive," nam je ob tem povedal Domen.

Načrtovan prihod v Split 30. aprila

Njihova pot se bo pričela 26. aprila popoldan. Prvi dan imajo v načrtu prekolesariti 60 km in sicer od Središča ob Dravi do Sv. Ivan Zelina na Hrvaškem. Tja bodo po planu prišli v večernih urah. Naslednje jutro zjutraj se odpravljajo iz Sv. Ivan Zelina do Slunja. To bo celodnevno kolesarjenje in sicer je ta dan cilj premagati 140 km. Tretji dan se bodo podali iz Slunja do Gračaca, kar bo 110 km dolga etapa. Kot pravi Domen, bosta drugi in tretji dan največja zalogaja in če premagajo ta dva dneva so skorajda že na cilju. Četrti dan jih čaka 80 km in sicer od Gračaca do Drniša, za zadnji dan od Drniša do Splita pa še jim tako ostane 67 km kolesarjenja. Če bo šlo vse po načrtih bodo v Split na rivo prišli v popoldanskih urah 30. aprila.

Ta plan kolesarjenja je okvirni. Lahko da bodo kakšen dan kolesarili kilometer več ali kakšen dan kilometer manj, odvisno od sposobnosti in počutja. Glede prenočitev imajo rezervirano prvo nočitev v kraju Sv. Ivan Zelina in na cilju v Splitu. Preostale nočitve bodo poskušali urejevati sproti, saj ne morejo točno načrtovati, kje in kdaj bodo vmes prenočevali. V skrajnem primeru bodo prenočevali tudi v kombiju, če ne bi dobili prenočišča.

Na samem potovanju bodo meli spremstvo s kombijem, kar je nujno potrebno za prevoz opreme. Sem spadajo oblačila, hrana, pijača, rezervna kolesa ter rezervni deli. Prav tako je spremstvo nujno potrebno, če pride do kakšnih nezgod, za kar upajo, da se ne bo zgodilo. Kombi bo vozil Žan, ostali štirje pa bodo poganjali pedale.

"Fantje verjamemo, da bo to ena lepa zgodba in avantura, ki bo marsikoga spodbudila h gibanju, pa tudi če imajo doma na podstrešju samo enega poneka," še pravi Domen.

Fantom želimo, da podvig uspe brez zapletov, o čemer bomo več poročali ob prihodu nazaj domov.