Vrtec Cezanjevci se je v decembru spremenil v pravo Škratje mesto

Škratove hiše so se nagnetle po našem vrtčevskem hodniku, v večnamenskem prostoru je zrasla škratova delavnica in naš vrtec se je v decembru spremenil v pravo ŠKRATJE MESTO.Škratje so bili pridni, marljivi in delovni, ter malce nagajivi takšni kot pač škratje so.In tako so iz dneva v dan pridno vadili, pripravljali darila, pekli piškote in pili vročo čokolado. In kar je bilo najbolj pomembno - bili so povezani, bili so skupaj, bili so eno.Tako se je v sredo, 20. 12. 2023 zgodilo ...

sreda, 27. december 2023 ob 11:53

Noč pod zvezdami v vrtcu Mala Nedelja

V ponedeljek, 27. 11. 2023 zvečer ob 17. uri, smo se v vrtcu Mala Nedelja zbrali otroci najstarejše skupine otrok in vzgojiteljici Silvija in Liljana.Odločili smo se, da bomo ta dan prenočili v vrtcu in ob tem uživali ob polni luni. Pripravili smo zares zanimiv in pester program, saj smo že dneve pred tem namenili vesolju in planetom, ki nas obdajajo. Najprej smo se s svetilkami odpravili na krajši pohod po Mali Nedelji in opazovali Luno ter zvezde na nebu.Nato se je prileglo nekaj toplega ...

nedelja, 3. december 2023 ob 20:26

Slavnostni podpis Ekolistine v vrtcu Mala Nedelja

Ob mednarodnem dnevu otrokovih pravic, 20. 11. 2023, smo v vrtcu Mala Nedelja pripravili poseben dogodek. Najprej smo se spomnili otrokovih pravic vsega sveta, nato pa slavnostno odkrili Ekolistino.Naš vrtec to šolsko leto sodeluje v mednarodnem projektu Ekošola in naše ekocilje smo zapisali v posebno eko izjavo - Ekolistino. Otroci bodo skozi vso šolsko leto imeli pomembno vlogo pri izvedbi ciljev, s tem pa pridobili tudi občutek odgovornosti do okolja, narave, zdravega načina življenja ...

petek, 1. december 2023 ob 14:10

»Če človek pol sveta obteče, najboljši kruh doma se speče.«

Letošnji tradicionalni Slovenski zajtrk je bil poudarek na kruhu, kateremu smo dali poudarek tudi v vrtcu Mala Nedelja. Skozi pogovor smo obnovili znanja, ki ga otroci prinašajo od doma, da za dober kruh morajo kmetje najprej posejati v jeseni žita, jih požeti in odpeljati v mlin, da dobimo moko. S pomočjo staršev smo zbirali recepte in pregovore o kruhu. V najstarejši skupini smo tudi spekli kruh brez kvasa in ob tem spoznavali sestavine za kruh. Celi teden smo beležili, kakšen kruh ...

ponedeljek, 20. november 2023 ob 08:07

Od semena do bučnega olja in obisk Parka doživetij v Križevcih

V sklopu jesenskih dejavnosti smo se dotaknili tudi običajev, ki pritičejo jesenskim opravilom. Ob bučah in jemanju semen iz buč so se porajala mnoga vprašanja otrok in kot pravi mali raziskovalci smo začeli raziskovati buče, torej od semena in vse do bučnega olja.Pobrskali smo po spletu, obiskali knjižnico, si ogledali video o sajenju in gojenju buč in tako  veliko izvedeli. Naposled se je porajala ideja, da bi iz naših semen naredili bučno olje. Seveda smo se spomnili na kmetijo ...

sobota, 18. november 2023 ob 11:47

Tradicionalni slovenski zajtrk v vrtcu Manka Golarja Gornja Radgona

V Vrtcu Manka Golarja Gornja Radgona, smo tudi letos obeležili Tradicionalni slovenski zajtrk. Tema tokratnega dneva slovenske hrane je bila, Kruh za zajtrk-super dan! V ta namen smo tudi letos v našem vrtcu priredili poseben zajtrk, na katerega vabilo, se je odzvala tudi naša županja gospa Urška Mauko Tuš, član Sveta Vrtca Manka Golarja Gornja Radgona (predstavnik občine ustanoviteljice) in član Sveta staršev vrtca gospod Boštjan Flegar, predsednica Sveta zavoda in vzgojiteljica Tadeja ...

petek, 17. november 2023 ob 18:30

Čira čara čarovniška zabava

Pred začetkom krompirjevih počitnic, sta otroke vrtca pri OŠ dr. A. Trstenjaka Negova obiskali stari znanki, čarovnici Vilma in Mici. Ker je Vilma letos kupila najnovejši model metle "Inbus2023", sta se z Mici odločili, da v Negovo poletita kar na metlah. Uboga Mici je komaj preživela vožnjo, saj je njena metla stara že več kot 3333 let - z njo se je namreč že vozila njena pra pra pra pra pra pra babica.Kaj sta stari vešči tokrat naumili in otrokom pripravili, ste vabljeni, da si ogledate ...

petek, 17. november 2023 ob 17:22

Obisk gozdarja v gozdni igralnici vrtca Mala Nedelja

V našo gozdno igralnico smo povabili gozdarja g. Boruta Ficka iz Zavoda za gozdove Slovenije, območna enota Murska Sobota, Izpostava Ljutomer.Gozdar, g. Borut Ficko, nam je predstavil delo gozdarja. Otrokom je pokazal orodje, ki ga potrebuje pri svojem delu. Pokazal jim je tudi oblačila in obutev.Otroci so gozdarju postavljali različna vprašanja. Skupaj smo se sprehodili po naši gozdni igralnici in označili ter poimenovali drevesa. Ves čas so otroci aktivno sodelovali.Vrtec je vključen ...

sreda, 15. november 2023 ob 11:42

»Kožuhanje« in zbiranje semen iz buč na domačiji Sovičevih v Nunski Grabi

Jesenski dnevi prinašajo v Prlekiji na podeželju vedno obilico tradicionalnih običajev, ki združujejo generacije in ohranjajo kulturno dediščino. Eden izmed takšnih običajev je zbiranje semen iz buč in trganje koruze, ki se zaključi s »kožuhanjem«. Najstarejša skupina otrok, starih 4 do 6 let, z vzgojiteljicama Anito Žižek in Janjo Šendlinger je na domačiji Cvetke Sovič v Nunski Grabi imela to priložnost. Ta majhna vasica, ki se nahaja v osrčju narave, ohranja bogato ...

sreda, 8. november 2023 ob 08:49

V vrtčevski enoti Grozdek pripravili prleško - slatinski krapec

Na enoti Grozdek, Kapela, vrtca Radenci - Radenski mehurčki smo zelo veseli, ko pri nas zaživi medgeneracijsko sodelovanje. Predvsem s starimi starši otrok v našem vrtcu. V letošnjem letu sodelujemo v projektu turizem in vrtec, kjer se seznanjamo z lokalno tradicionalno prehrano našega kraja. Tako nam je babica Jolanda Golinar predstavila pripravo slatinskega oziroma prleškega krapca. »Slatinski krapec je odličen« so nam na koncu povedali otroci. In mogoče, ga bodo spekli tudi ...