Od semena do bučnega olja in obisk Parka doživetij v Križevcih

V sklopu jesenskih dejavnosti smo se dotaknili tudi običajev, ki pritičejo jesenskim opravilom. Ob bučah in jemanju semen iz buč so se porajala mnoga vprašanja otrok in kot pravi mali raziskovalci smo začeli raziskovati buče, torej od semena in vse do bučnega olja.Pobrskali smo po spletu, obiskali knjižnico, si ogledali video o sajenju in gojenju buč in tako  veliko izvedeli. Naposled se je porajala ideja, da bi iz naših semen naredili bučno olje. Seveda smo se spomnili na kmetijo ...

sobota, 18. november 2023 ob 11:47

Tradicionalni slovenski zajtrk v vrtcu Manka Golarja Gornja Radgona

V Vrtcu Manka Golarja Gornja Radgona, smo tudi letos obeležili Tradicionalni slovenski zajtrk. Tema tokratnega dneva slovenske hrane je bila, Kruh za zajtrk-super dan! V ta namen smo tudi letos v našem vrtcu priredili poseben zajtrk, na katerega vabilo, se je odzvala tudi naša županja gospa Urška Mauko Tuš, član Sveta Vrtca Manka Golarja Gornja Radgona (predstavnik občine ustanoviteljice) in član Sveta staršev vrtca gospod Boštjan Flegar, predsednica Sveta zavoda in vzgojiteljica Tadeja ...

petek, 17. november 2023 ob 18:30

Čira čara čarovniška zabava

Pred začetkom krompirjevih počitnic, sta otroke vrtca pri OŠ dr. A. Trstenjaka Negova obiskali stari znanki, čarovnici Vilma in Mici. Ker je Vilma letos kupila najnovejši model metle "Inbus2023", sta se z Mici odločili, da v Negovo poletita kar na metlah. Uboga Mici je komaj preživela vožnjo, saj je njena metla stara že več kot 3333 let - z njo se je namreč že vozila njena pra pra pra pra pra pra babica.Kaj sta stari vešči tokrat naumili in otrokom pripravili, ste vabljeni, da si ogledate ...

petek, 17. november 2023 ob 17:22

Obisk gozdarja v gozdni igralnici vrtca Mala Nedelja

V našo gozdno igralnico smo povabili gozdarja g. Boruta Ficka iz Zavoda za gozdove Slovenije, območna enota Murska Sobota, Izpostava Ljutomer.Gozdar, g. Borut Ficko, nam je predstavil delo gozdarja. Otrokom je pokazal orodje, ki ga potrebuje pri svojem delu. Pokazal jim je tudi oblačila in obutev.Otroci so gozdarju postavljali različna vprašanja. Skupaj smo se sprehodili po naši gozdni igralnici in označili ter poimenovali drevesa. Ves čas so otroci aktivno sodelovali.Vrtec je vključen ...

sreda, 15. november 2023 ob 11:42

»Kožuhanje« in zbiranje semen iz buč na domačiji Sovičevih v Nunski Grabi

Jesenski dnevi prinašajo v Prlekiji na podeželju vedno obilico tradicionalnih običajev, ki združujejo generacije in ohranjajo kulturno dediščino. Eden izmed takšnih običajev je zbiranje semen iz buč in trganje koruze, ki se zaključi s »kožuhanjem«. Najstarejša skupina otrok, starih 4 do 6 let, z vzgojiteljicama Anito Žižek in Janjo Šendlinger je na domačiji Cvetke Sovič v Nunski Grabi imela to priložnost. Ta majhna vasica, ki se nahaja v osrčju narave, ohranja bogato ...

sreda, 8. november 2023 ob 08:49

V vrtčevski enoti Grozdek pripravili prleško - slatinski krapec

Na enoti Grozdek, Kapela, vrtca Radenci - Radenski mehurčki smo zelo veseli, ko pri nas zaživi medgeneracijsko sodelovanje. Predvsem s starimi starši otrok v našem vrtcu. V letošnjem letu sodelujemo v projektu turizem in vrtec, kjer se seznanjamo z lokalno tradicionalno prehrano našega kraja. Tako nam je babica Jolanda Golinar predstavila pripravo slatinskega oziroma prleškega krapca. »Slatinski krapec je odličen« so nam na koncu povedali otroci. In mogoče, ga bodo spekli tudi ...

torek, 7. november 2023 ob 09:18

Terapevtska psička Lumi v vrtcu Mala Nedelja

Na oblačen oktobrski dopoldan nam je dan polepšala psička Lumi, ki nas je prišla obiskat skupaj s svojo lastnico in učiteljico Petro Pleh.Lumi je terapevtska psička, pasme finsko laponski pes in je pri svojih osmih mesecih zelo uspešno opravila že veliko obiskov po vrtcih.Naše druženje je bilo prisrčno in zabavno, izkušnja pa za otroke neprecenljiva. Pobožati psičko, vzpostaviti stik, ji ponuditi priboljšek, opazovati, kaj vse zna, predvsem pa začutiti toplo, mehko kosmato dlako ...

sreda, 25. oktober 2023 ob 11:52

Dijaki GFML aktivno sodelovali v vzgojno-izobraževalnem procesu v vrtcu Križevci

V torek, 17. 10. 2023 so dijaki Gimnazije Franca Miklošiča Ljutomer, v okviru Projektnega tedna - modul otroci v vrtcu, preživeli dopoldan v vrtcu Križevci, kjer so aktivno sodelovali v vzgojno-izobraževalnem procesu tega dne ter spoznavali specifike v različnih oddelkih.Zjutraj jih sprejela in pozdravila ravnateljica OŠ Križevci Vasilija Stolnik, sledila je predstavitev primera dobre prakse iz kombiniranega oddelka s strani pedagoške vodje, pomočnice ravnateljice Renate Slavinec Berden ...

ponedeljek, 23. oktober 2023 ob 16:27

Jesensko druženje s starši iz vrtca Manka Golarja Gornja Radgona, enota Črešnjevci

Jesen je čas, ko narava s svojo novo preobleko kliče k spominom in tradicionalnim vrednotam. Tradicijo v našem vrtcu ohranjamo skozi različna področja, a posebej se navdušujemo nad novo pridobitvijo krušne peči v enoti Kocljeva 4, zato smo jo želeli preizkusiti tudi sami.V okviru jesenskega srečanja s starši smo se odpravili na nepozabno jesensko pustolovščino. Otroci so bili navdušeni nad obiskom druge enote, saj so imeli priložnost raziskati novo okolje polno izzivov in zanimivosti ...

sobota, 21. oktober 2023 ob 10:16

V Ljutomeru pripravili Dan športa za najmlajše

V petek, 6. 10. 2023, se je v športni dvorani ŠIC Ljutomer, odvijal že tradicionalni Dan športa za najmlajše, ki ga pripravljata skupaj Športna zveza Ljutomer in Občinsko društvo prijateljev mladine Ljutomer. Zbralo se je več kot 100 predšolskih otrok in 15 strokovnih delavk iz vrtcev Ljutomer, Stročja vas, Razkrižje, Mala Nedelja in Veržej. Športne dejavnosti so potekale od devete do enajste ure. Vse prisotne sta najprej pozdravila predsednik ŠZ Ljutomer gospod Mirko Rauter in predsednica ...