Ljutomerske čebelice v Berlinu

Osem učenk z učiteljicama iz OŠ Ivana Cankarja Ljutomer je v okviru projekta Erasmus+ raziskovalo Berlin ter njegovo okolico

Prlekija-on.net, torek, 28. maj 2019 ob 08:04
Učenci OŠ Ivana Cankarja Ljutomer v Berlinu

Od 11. 5. 2019 do 18. 5. 2019 je osem učenk z učiteljicama Valerijo Osterc in Natalijo Šparakl iz OŠ Ivana Cankarja Ljutomer v okviru projekta Erasmus+ raziskovalo Berlin ter njegovo okolico. Skupaj z našimi učenkami so bili raziskovalci še učenci iz Hrvaške, Avstrije ter seveda Nemčije.

Naše potovanje se je pričelo v soboto, 11. 5. 2019, ob 7.00, ko smo se poslovili od domačih ter se odpeljali proti letališču Gradec.

Iz Gradca smo po enournem letu prispeli v Berlin, kjer so nas pričakali prijatelji iz Nemčije. Po nastanitvi v sobah in sproščeni večerji ob picah smo utrujeni zaspali.

Naslednji dan smo obiskali živalski in družinski vrt v kraju Eberswalde. Ta dan so se našim učencem pridružili tudi nemški učenci. Ob medsebojnem spoznavanju smo dan zaključili s polno smeha, nasmejanih obrazov in utrujenih nog.

V ponedeljek smo raziskovali svet čebelic in insektov ter pripravljali delovni material za BEEbox. Popoldne pa smo preživeli v kopališkem parku v kraju Oranienburg. Dan smo zaključili ob skupnem grilu v naravi.

V torek nas je sprejela županja, dr. Jana Radant. Nato smo si ogledali še šolo v Klosterfelde, popoldne pa preživeli športno, saj smo učitelji izzvali učence na odbojkarsko tekmo.

V sredo smo po delavnicah o čebelah spoznavali Berlin. Ugotavljamo, da je res ogromen in zanimiv, zato smo se odločili, da ga obiščemo v četrtek še enkrat.

Tako smo se spet po delavnicah odpravili v Berlin, kjer smo jedli dobrote Berlina ter obiskali Legoland. Za zaključek dneva pa so se učenci udeležili diska v počitniški vasi.

V petek smo se ponovno učili, po kosilu pa je napočil trenutek za prvo slovo. Rekli smo nasvidenje nemškim učencem, ki so se vrnili domov k staršem. Ostali smo obiskali še kraj Niederfinow, kjer se nahaja »Schiffshebewerk« oz. dvižna naprava za ladje. Zvečer so nas naši gostitelji počastili z grilom in darili. Zelo hitro smo se odpravili v sobe, saj smo morali pripraviti kovčke za odhod.

Naš zadnji dan se je pričel zelo zgodaj, saj smo vstali ob 4.00. Letalo, ki nas je ob 8.30 odpeljalo domov v Slovenijo, nas je vse srečne in nasmejane vrnilo v objem naših najdražjih.