Za pomoč Mihaeli bo skupina Prijatelji pohodniki prehodila Slovenijo »od glave do pete«

Sorodniki in prijatelji pripravljajo dobrodelni pohod, kateremu se je pridružilo tudi Turistično društvo Gomila v Slovenskih goricah, ki jim je v ta namen dovolilo, da se vsa finančna sredstva nakazujejo na njihov TRR.

Prlekija-on.net, torek, 10. avgust 2021 ob 20:30
Mihaeli bodo pomagali s pohodom od Lendave do Izole

Pri KDR Združenje asistenca so.p. se pri delu z uporabniki osebne asistence srečujejo s čudovitimi ljudmi in so ponosni, da so del njihove življenjske poti. Med njimi je tudi Mihaela Rojht - prijazna, prizadevna in delovna mlada dama, ki slepoti ne dovoli, da bi ji predstavljala oviro pri doseganju svojih sanj. Vztrajno in odločno stremi k svoji samostojnosti.

"Od nekdaj sem bila malo drugačna od svojih sošolcev in vrstnikov, saj je svet pred mojimi očmi vse od mojega rojstva skoraj popolnoma teman. Veliko srečo imam, da sem obkrožena z dobrimi ljudmi, ki so mi v oporo in mi brez zadržkov priskočijo na pomoč pri izzivih, s katerimi se večina mojih vrstnikov ne srečuje," o sebi pove Mihaela.

Da ima Mihaela veliko podporo s strani svojcev, prijateljev in znancev, ji le-ti vedno znova pokažejo. Tudi tokrat ni nič drugače. Mihaela namreč trenutno obiskuje Višjo strokovno šolo za gostinstvo, velnes in turizem Bled. Pred njo je še eno leto šolanja. Potem bo prepuščena sama sebi. Med šolanjem na žalost ne bo pridobila vseh kvalifikacij, ki si jih želi. Trenutno prva kvalifikacija, ki si jo bo morala sama financirati je nacionalna poklicna kvalifikacija za maserko. Kasneje si želi pridobiti znanje na področju uporabe gongov, po končanem šolanju in pridobljenih kvalifikacijah pa si srčno želi svoj velnes salon.

Prehodili bodo "Od glave do pete"

Pri doseganju zadanih ciljev ji želijo pomagati Prijatelji pohodniki in člani Turističnega društva Gomila v Slovenskih goricah, ki so v namen zbiranja sredstev, organizirali dobrodelni pohod po Sloveniji - Od glave do pete.

V začetni ekipi skupine Prijatelji pohodniki so sorodniki in prijatelji, ki so v zadnjem času našli skupno točko v potepanju po slovenskih hribih in raziskovanju lepot Slovenije. Glede ene stvari so si pa res enotni, pravijo: "Noben izziv ni pretežek za nas, saj smo do sedaj vsakega s skupnimi močmi in podporo uspešno izpeljali po svojih najboljših močeh. Na kar smo seveda zelo ponosni. Zadeva pri nas deluje tako, da, ko se enemu izmed nas porodi ideja o kakšnem izzivu, jo predstavi in ostali brez prevelikega odlašanja sprejmemo izziv. Tako smo nekega dne dobili tudi idejo o pohodu čez Slovenijo. Vsi v en glas smo se strinjali in sprejeli izziv. Ker se iz meseca v mesec naša ekipa povečuje in s svojimi izzivi vedno znova koga od prijateljev prepričamo, da se nam pridruži, smo se odločili, da bomo ta pohod, oziroma potovanje čez Slovenijo, naredili v malo večjem obsegu in ga tudi javno predstavili."

Za cilj so si zadali, da bodo v tem letu prehodili našo deželo od glave do pete, torej od Lendave do obale v sedmih dneh. Ob tem zadanem cilju so bili mnenja, da bi s takšnim podvigom lahko naredili nekaj dobrodelnega in pomislili so na svojo skupno sorodnico Mihaelo. Tako so se odločili, da bodo s svojim projektom "Potovanje od glave do pete" poskušali zbrati čim več finančnih sredstev za namen financiranja Mihaelinega izobraževanja in zagona samostojnega podjetja.

Pridružilo se jim je tudi Turistično društvo Gomila v Slovenskih goricah, ki jim je v ta namen dovolilo, da se vsa finančna sredstva nakazujejo na njihov TRR, kjer jih bodo natančno vodili ter jih na podlagi predračunov in računov v namene izvedbe projekta in Mihaelinih potreb izdajali.

Donacijo lahko izvedete na TRR: SI56 6100 0002 1749 396
Namen: DONACIJE ZA MIHAELO ROJHT

Tudi v KDR Združenje asistenca so.p. bodo s podporo pomagali po svojih najboljših močeh in verjamejo, da se bo prizadevanje Mihaelinih najbližjih in vseh, ki so vključeni v to dobrodelno akcijo, dotaknilo src velikega števila ljudi, ki jim bodo prav tako pripravljeni pomagati doseči zadani cilj. Mihaela bo vesela vsake vaše donacije ali pomoči.

Spodaj si lahko ogledate podroben plan poti, na kateri se jim lahko tudi delno ali v celoti pridružite ali pa jim izkažete podporo s spodbujanjem. Na pot se bodo podali v nedeljo, 29. avgusta, od 7. uri.

Kako bo potovanje potekalo?

Pot bodo pričeli pred stolpom Vinarium v Lendavi in jo zaključili s skokom v morje v Izoli. Pot bo sestavljena po dnevnih etapah, kjer bo dnevni cilj hoje okoli 9 ur in prehoditi okoli 45km na dan, pot pa želijo prehoditi v 7 dneh. Vmesne postanke in pavze bodo določali sproti oziroma po potrebi. Delno se bodo prilagajali tudi tistim, ki se jim boste pridružili.

1. dan: Lendava - Polenšak, 45 km

Pot se bo pričela pred stolpom Vinarium v Lendavi. Nadaljevali bodo proti Hotizi, mimo Hotiškega jezera, skozi Srednjo Bistrico do Razkrižja, kjer bodo imeli prvi daljši postanek za kosilo. Od tam pot nadaljujejo proti Stročji vasi, skozi Podgradje, Žerovince, kjer zavijejo desno za Mekotnjak, skozi Koračice do Svetega Tomaža, skozi Savce, mimo ribnika ter do končnega cilja prvi dan - Polenšaka.

2. dan: Polenšak - Poljčane, 43 km

Drugi dan se bodo iz Polenšaka odpravili skozi Hlaponce, Dornavo do Ptuja. Tam pot nadaljujejo skozi Zgornjo Hajdino, Apače, Lovrenc na Dravskem polju vse do znamenite cerkve na Ptujski gori, kjer bo čas za kosilo. Po okrepčilu in počitku se bodo podali proti Majšperku, kjer zavijejo desno proti Strugu, tam pa levo skozi Varoš in naprej do Makol. Pot jih potem vodi ob pobočju Boča skozi vasi Globoko ob Dravinji, Novake in Studenice do Poljčan, kjer bo zaključek drugega dela poti.

3. dan: Poljčane - Šempeter, 42 km

Tretji dan jih bo pot iz Poljčan ponesla skozi Spodnje Laže, kjer se bodo držali leve strani železniške proge vse do Dolge Gore. Tam jih rahlo razgibana pot pelje naprej do Ponikve. Iz Ponikve se bodo bolj ali manj spuščali skozi Hotunje, Dole pri Dramljah, do Proseniškega, kjer bodo ob čudovitih ribnikih spočili noge ter pojedli kosilo. Po kosilu jih bo pot vodila proti knežjemu mestu - Celju. Tam si bodo držali glavne cestne povezave skozi Levec in proti Žalcu. Iz Žalca pa jih čaka še nekaj hoje do Šempetra, kjer bodo ta dan tudi zaključili pot.

4. dan: Šempeter - Domžale, 45 km

Iz Šempetra jih bo pot vodila mimo Šentruperta, skozi Kaplo, Prekopo do Vranskega, tam pa naprej do znamenitih Trojan, kjer bo čas za počitek in kosilo. Iz Trojan se spustijo skozi Blagovico, Kompolje in Lukovico, do Šentvida pri Lukovici ter naprej skozi Dob, vse do Domžal, kjer se četrti del poti zaključi.

5. dan: Domžale - Logatec, 43 km

Peti dan jih pot vodi iz Domžal, skozi Trzin in jih pripelje v naše glavno mesto. To pomeni, da Ljubljano prečkajo po Dunajski cesti proti Tivoliju in naprej na zahod Ljubljane skozi Vič. Od tam naprej se pa držijo smeri proti Brezovici, kjer bo čas za počitek in kosilo. Po počitku se odpravijo naprej proti Logu in naprej skozi Drenov Grič do Vrhnike. Od tam naprej je še nekaj hoje skozi Raskovec do Logatca, kjer zaključijo peti dan poti.

6. dan: Logatec - Divača, 42,5 km

Šesti dan se pot prične v Logatcu. Ta pot jih popelje skozi vas Kalce. Po nekaj 100m zavijejo levo iz glavne poti in hodijo proti Predjami in Predjamskemu gradu. Tam bo čas za kosilo in počitek. Kasneje nadaljujejo pot ob pobočju Nanosa skozi Razdrto naprej do Senožeč. Od tam naprej pa do Divače, kjer zaključijo šesti del poti.

7. dan: Divača - Izola, 42 km

Zadnji del in zadnji dan poti pričnejo v Divači. Iz Divače se bodo podali proti Kozini, iz Kozine pa pot pelje naprej mimo viadukta Črni kal vse do vasi Rižana, kjer bodo imeli daljši postanek in kosilo. Po kosilu se odpravijo naprej proti Dekanom, kjer zavijejo levo in nadaljujejo skozi vas Pobegi do Bertokov. Tam jih pot popelje ob Škocjanskem zatoku do obale, kjer nadaljujejo ob obali mimo Žusterne. Zadnji del poti bodo pa uživali po obalni poti, kjer bodo celotno pot zaključili s skokom v morje.