Olga Karba nad Občinski svet s tožbo

Pravnik Erik Kerševan ocenjuje, da je zelo malo možnosti, da bodo sodni postopek sploh začeli

Prlekija-on.net, četrtek, 9. maj 2013 ob 13:4927
Današnje Delo poroča, da se je županja Občine Ljutomer, mag. Olga Karba, zaradi zamenjave članov Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja (KMVVI), skupaj z razrešenimi člani te komisije, odločila sklep Občinskega sveta izpodbijati v upravnem sporu.

Kot poroča Delo, je namreč županja prepričana, da so svetniki člane komisije zamenjali brez argumentov in pravne podlage, pravnik Erik Kerševan pa ocenjuje, da je zelo malo možnosti, da bodo sodni postopek sploh začeli.

V teh videih si lahko ogledate razreševanje članov:
Razrešili člane Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja
Razrešili člane Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja
Sprejeli proračun in ponovno razrešili predsednika in člane KMVVI
Sprejeli proračun in ponovno razrešili predsednika in člane KMVVI

Zapleti so se pojavili po imenovanju podžupana
Zaplet sega že v leto 2011, od imenovanja Janeza Venclja za podžupana občine, ki je hkrati bil tudi predsednik KMVVI. Takrat je skupina svetnikov na županjo in podžupana naslovila dopis, s katerim so predlagali razrešitev predsednika komisije. Vmes je razpadlo tudi Lotmerško razvojno partnerstvo.

Po dolgem obdobju pravnih izpopolnjevanj predlogov predlagateljev, ko je županja nepopolne predloge sproti zavračala, je konec februarja lani občinsko vložišče prejelo predlog skupine svetnikov za razrešitev vseh članov komisije in imenovanje novih. Predlog za razrešitev predsednika in treh članov komisije so prvič obravnavali novembra lani, dokončno pa so jih razrešili januarja letos. Takrat so tudi imenovali nove člane in predsednico.

Svetnik Jože Panič, ki je skupaj s svetnikoma, podžupanom in županjo na državno upravno sodišče vložil tožbo, je za Delo povedal: "Nezaupanje, kar kolegom svetnikom predstavlja predmet moje razrešitve, je neresnični vzrok. To se kaže v obnašanju predlagateljev za mojo razrešitev: ko je komisija glasovala za njihove člane, so predloge soglasno sprejeli, ko pa smo na komisiji imenovali drugega, so bili proti."

"V preteklih dveh letih je v številnih primerih, tudi teh okrog razreševanja članov omenjene komisije, prihajalo do predlogov, ki bi povzročili nezakonito stanje, če bi jih občinski svet sprejel," pa je za Delo dejala županja.

Občinski svetnik Tihomir Babič, ki je tožbo razrešenih pričakoval, "ne pa tudi tožbe županje, ki naj bi združevala in ne razdruževala", je za Delo povedal, da so prejšnjo komisijo razrešili zato, ker je dajala predloge, ki niso dobivali večinske podpore na občinskem svetu, kar je pripeljalo do tega, da občina po več mesecev ni imela svojih predstavnikov v svetih zavodov in javnih službah.

Pravnik Erik Kerševan: "Ni mi jasno, zakaj se je županja sploh odločila za tak korak"
Pravnik Erik Kerševan iz upravne katedre ljubljanske pravne fakultete je za Delo dejal, da je "izjemno malo možnosti, da bi do sodnega postopka sploh prišlo, saj bi moralo prej priti do precejšnje spremembe sodne prakse", saj tožbe ni mogoče šteti za akt, ki se lahko izpodbija v upravnem sporu. Pri razrešitvi člana delovnega telesa občine, v tem primeru komisije, po Kerševanovem mnenju ne gre za odločitev o pravici določene osebe, "saj to ni upravni akt, ki bi se lahko glede na obstoječo sodno prakso sploh sodno izpodbijal. Tudi novejša praksa vrhovnega sodišča in upravnega sodišča sledi temu stališču". Za Delo še je dejal, da župan v primeru izdaje nezakonitega akta sicer lahko vloži tudi tožbo v upravnem sporu proti takemu aktu, "vendar je tako ravnanje izjemno". Zaključil je, da je s tožbo župana v upravnem sporu mogoče izpodbijati le tiste akte, ki posegajo v pravni položaj posameznika oz. občine in zoper katere je sodna presoja sploh mogoča: "Zato mi ni jasno, zakaj se je županja sploh odločila za tak korak."

Olga Karba: "Po pravnih sredstvih ne posegam nepremišljeno"
"Ne znam komentirati presenečenja ljudi, ki smo jim že v času odločanja o tej sporni zadevi pojasnili naša stališča in tudi napovedali naše ukrepe. Namreč v konkretnem primeru sem ocenila, in to javno povedala, da so predlagatelji razrešitve komisije KVIM delovali v nasprotju s pravili in zaradi tega posegli v zakonito pridobljene pravice kolegov svetnikov. Vse kar bi bilo potrebno, da bi razrešitev bila zakonita, je navesti utemeljene razloge zanjo. Vendar takrat teh ni bilo.

Dejstvo je, da se je o sporni razrešitvi večkrat razpravljalo in dvakrat odločalo, vsakič brez posluha za argumente na strani predlagateljev. Glede na to, da so ostale poti za zaščito pravic vpletenih občinskih svetnikov bile izčrpane, sem posegla po sodnem varstvu, kot to predvideva Zakon o lokalni samoupravi. Enakega videnja so tudi razrešeni svetniki, ki so se prav tako obrnili na sodišče.

Ali je takšna razrešitev bila združevalna ali ne, naj vsakdo sam presodi. Jaz lahko le ponovno poudarim, da ne posegam po pravnih sredstvih nepremišljeno. Glede na to, da ocenjujem, da je bila storjena napaka in krivica, bi bilo zelo nekredibilno od mene, če se ne bi poskušala zavzeti za tiste, ki se jim je ta krivica pripetila. Pri tem ne delam razlik in sprožila bi sodno varstvo ter se enako zavzela, če bi bile poteptane pravice gospoda Babiča ali katerega koli od drugih članov občinskega sveta.

Naj dodam, da v konkretni zadevi ni sprožen postopek proti posameznikom (torej ne proti posameznim svetnikom), ampak proti občinskemu svetu kot organu, ki je sprejel sporno odločitev
," pa je pojasnila županja Občine Ljutomer mag. Olga Karba.

Vir: Delo

Lotmeržanar četrtek, 9. maj 2013 ob 21:11

Ne ven, če je glih pametno, ka se županja s tožbami sprovla na občinski svet. Čudi pa me tudi ne. Gnes den je že vse mogoče. Ampak "dovek" na vse to pa mo opet plačevali mi, davkoplačevalci. Hjooj

Sen pa malo vseeno presenečen, glede županjinega pristopa k različnim stvarem. Ne zdi se mi čisto nič taktična. Zakej? Zato, ka do nove volitve po hitro tu, pa glih ne ven, če de še enkrat uspela lidi prepričati, glede na to, ke vse se v zvezi z jo, pa okrog je dogaja. Jaaa

Keko čjen razne komentare na "ulici", so ji lidje glih ne preveč naklonjeni. Hjooj

odklop četrtek, 9. maj 2013 ob 21:24

Maš prav Lotmeržanar. Od prvega dneva dale je netaktična, kljub temi, ka je zagovarjala dialog, pa povezovanje....to je vse pret kak to.. Pač sledi svojin svetovalcen, ki so že marsikoga pokopali.

Ka pa se tožbe tiče pa se samo pitan kakši je te ona pravnik, če totih stvari ne obvlada. Mislec
Kak je le lehko pravosodni izpit naredla se pitan ?

Legionar četrtek, 9. maj 2013 ob 21:39

Županja je netaktična, maščevalna in raz-združevalna. In kolkor se spomnim, noben župan
v svojem mandatu ni sproduciral toliko razprtij in vroče krvi, kot Olga Karba. Eno se je slikati
naokrog po prireditvah in proslavah ter se lepo smejati, drugo pa sodelovati in delati v dobro
občine in občanov. Pa prosim, ne spet zlivati vse gnojnice po svetnikih; vedno se kaže s prstom na njih, po besedah županje je skoraj vsa krivda vedno na njihovi strani, pa sem prepričan, da ni tako. Diplomatsko in taktično delovanje je nekaj, kar obvladajo zreli in izkušeni ljudje, žal pa diplomacija, taktičnost in sposobnost dialoga ter produktivne komunikacije niso odlike županovanja gospe Olge Karba. Osebno nimam čisto nič proti njej, saj je osebno niti ne poznam, njen mandat pa se mi bo za dolgo časa vtisnil v spomin, ampak žal ne v dobrem smislu. Upam, da se bo to po naslednjih volitvah spremenilo!

jozejuz četrtek, 9. maj 2013 ob 23:04

Pravilno za tožbo, četudi ne bo šla skozi. Je vsaj moralno sporno, kaj se gredo določeni svetniki. Več kot pol dozdajšnjega mandata se že ukvarjajo sami s seboj, se predalčkajo iz enega odbora v drugega, iz ene komisije v drugo... Vse za lastno rit, za občane jim je malo mar.

In sem prepričan, da je večina občanov to do zdaj dojela, kazen bo pa prišla na volitvah, ko enih na srečo več potem ne bomo gledali. To tudi določeni sami dobro vedo. Se jim hlače že tresejo, vem iz prve roke.

Razne "govorice iz ulic", kot jim eni rečete, so pa zrasle na zelniku, vsi vemo katerem. V glavnem od volitev naprej se določeni osebki že ukvarjajo s tem, kako bodo na naslednjih volitvah še višje prilezli z ne-delom. Občani so jim peto kolo.

bosko četrtek, 9. maj 2013 ob 23:09

Hvalabogi, ka se je nehšče nejša v toten Lotmerki, ki si vupa povedati svoje mnenje in se tudi gor postaviti za lidi, kero neso nič narobe naredli. Ploskač

Ka se lidi, ki so delali dobro razreši, ker delajo pošteno in ne podpirajo nezakonite predloge je res norišnica. Hjooj Hjooj
Nemren se nikak strinjati z napisanim, ka ji lidje niso naklonjeni, no mogoče tan v eno oštariji, v kateri so enkrat tedensko sestanki določenih svetnikov, ki tuhtajo kak spraviti peneze v svoj žep pa kak klubovati vsen, ki nimajo takšnih apetitiv. Jaaa

Lotmerk je meja eno veko srečo v nesreči pri totih volitvah. Dobili smo pošteno, sposobno in do ljudi prijazno županjo, izvolili pa smo si nekatere svetnike, ki so jo na veko podpirali v času volitev z eno veko figo v žepi in vekimi apetiti po direktorskih stolčkih. Mislec

Ker pa je prejšnja sestava te komisije predlagala kandidate po tem keri je najbolj sposoben, so jih mogli mejati, ker nečejo politično kadrovati. Evo to vam je zdaj tisto dejstvo okrog vsega tega. Jaaa

Če si je keri pogledna vsaj eno sejo občinskega sveta, potem je vsakemi jasno kak stvari stojijo in lidje neso naivni A-A

Se že veselim naslednjih volitev, ko nen treba glejati več enih svetnikov, ki so svojo dvoličnost in zahrbtnost lepo in jasno pokozali in dokozali. Kozlam

ŽUPANJA NE SE DATI PROVOKACIJAM, OBČANI LOTMERKA TE PODPIRAMO IN SPOŠTUJEMO Respekt

Legionar četrtek, 9. maj 2013 ob 23:25

Prosim ka ne pišeš v imeni vseh občanov Ljutomera, ker jaz NE PODPIRAM Olge Karba. Pa tudi dosta drugih poznam, ki je ne - tak da piši v svojem imenu.

odklop četrtek, 9. maj 2013 ob 23:33

Pravniki se nan smejejo...prosim vas. Ovce, ki slepo delate vse ke van županja zapove pa dajte malo začnite tudi poslušati kaj imajo keri drugi za povedati, pa ohranite vsaj še malo dostojanstva preden se čisto osmešite. Hjooj

jozejuz četrtek, 9. maj 2013 ob 23:39

odklop, ravno v tem je problem. Drugi nimajo nič za povedati. Nimajo argumentov, ko se gre za kakšno razreševanje na sejah ali da bi se moralo karkoli pojasniti. Enostavno si določeni pač nekaj po domače zamislijo in tako bi moralo biti. Kaj potem naj poslušamo? Katero drugo plat? Tisto da "dajmo tega v ta odbor, je domač človek, pa četudi nima pogojev"? Kdo je tu ovca? In kdo je tu izgubil že vso dostojanstvo?
Če pa imaš kaj drugega za povedati pa povej. Za to smo tu in debatiramo. Ampak verjetno spadaš v gardo tistih, ki nikoli nimajo nobenih argumentov.

zack69si petek, 10. maj 2013 ob 10:57

nekak se moren pri toti debati strinjate z boskon...... mene kot občana ne zanimajo politične igrice med političnimi predstavniki.. bolj me zanima to, kar že ves čas trdim, zakaj se pojavljajo razprtije, ki posegajo v samo delovanje občine in bivanje njenih občanov ?? pa kaj resno ne morete dragi svetniki stopiti skupaj in malo pozabiti politične apetite in mogoče narediti nekaj, ne kar boste v končni fazp ponosni vsi.... vedno se sprejemajo nekakšne " glupe " odločitve na sejah, ki potem pokažejo da niso bile dobre.... zakaj se enkrat ne obelodani glasovanje za zadevo, ki se ni obnesla oz. je bila napačna.... ( da spet nebom izpostavil središča mesta, ki ima bolj klavrno podobo...) - enkrat bi treba sprejeti neko odgovornost in pač delati nekako za ljudi...ker čene boste res na kakem glasovanju imeli par volilcev iz nekaj strank, to pa je tudi vse...
vredu pustimo razrešitev komisije.. bolj me zanima, kaj so pozitivnega naredili novi ljudje v komisiji ??? a so že kake otipljive rešitve in kaki pozitivni učinki ?? ker če so in da komisija deluje bolje in pametneje, potem je zamenjava smiselna.. če pa je slabše oz. da se sploh ne deluje pravilno, potem pa bi jaz te svetnike, ki so to podprli, v trenutku nagnal iz občinskega sveta... saj kolikor vidim iz leta v leto nastopajo v veliki večini isti ljudje.... se pravi da je razmišljanje in pa delovanje v veliki meri enako oz. podobno...
ok, povedano po " domoče ": madona, vepa dejte se enkrat malo spraviti skup na toten sveti, pa delate neke dobrega za občino.. ne pa samo za svojo rit, pa za svoje potrebe.... mon občutek ka samo vsi plüvlete po županji, pa se ukvarjate z ten kak una nič dobro ne dela, namesto ka bi vsi ostali začeli dobro pa neke delate...sen ziher, ka bi se puno dobrega na ten poznalo pa nebi nišče bija proti totemi občinskemi sveti.. še več: ziher bi se nejšli podporniki in pa sofinanceri za podobne zadeve.... samo delate bi začeti trebalo ... pa to pametno, pa odgovorno... vepa kak je eden že reko...volitve do skoro tü.... narod de vida, ka ste nič pametnega ne naredli za občino.. pa do pač zvolili drugega župana pa občinski svet... samo sen ziher, ka de po te pol istih lidi tan gori, ki bodo po samo mešali lüft, pa iskali " toplo vodo " ....

Ploskač Ploskač Ploskač tak... to je moje mišljenje...

gorgona petek, 10. maj 2013 ob 11:51

jas neven ka so eni lehko tak slepe,še v ten občinske svete sedi g...t,kera bi že mogla bite negda v penzije,al pa delati nazej na železnici oz bite med cvenskimi čehi,moje mnenje je da je karobva dobra županja ki se trudi pa dela po svoji vesti,in je pravična...

mestjan petek, 10. maj 2013 ob 20:11

Odklop, kakšni pravosodni izpit? Či bi ona pravosodni izpit naredla, vervli, ka nebi bila gnesden županja. Noben pameten pa uspešen se nebi s ten ukvarja. Provijo, ka ga je že dvakrat šla delat, pa je vedno cepnila. Trikrat ga lehko samo delaš, samo v tretje nihče ne naredi. Ona se ma za pravnico...itak.

jozek82 petek, 10. maj 2013 ob 23:11

zack69si - LEPO SI napisa. se moren popolnoma strinjati s tabo, še najbolj pa z trditvijo: "vredu pustimo razrešitev komisije.. bolj me zanima, kaj so pozitivnega naredili novi ljudje v komisiji ??? a so že kake otipljive rešitve in kaki pozitivni učinki ?? ker če so in da komisija deluje bolje in pametneje, potem je zamenjava smiselna.. če pa je slabše oz. da se sploh ne deluje pravilno, potem pa bi jaz te svetnike, ki so to podprli, v trenutku nagnal iz občinskega sveta..."
ta trditev je najboljša od vsega, poglej si zadnjo sejo, pa ni potrebno gledati vsega, poglej si samo točko: 15. IMENOVANJA, 4h 51m 41s tukaj ti dodajam še link:
http://www.prlekija-on.net/lokalno/5595/sprejeli-obcinski-prostorski-nacrt-in-potrdili-predlog-za-novo-lokacijo-glasbene-sole.html
mislim da ti bo popolnoma vse jasno kako so glasovali, ter kako so si nastavili svoje ljudi, če se dobro spomnim je bilo potrebno imenovati 12 ljudi, in glej ga zlomka imenovali so 12 svojih ljudi niti enega predloga, ki je bil posredovan iz druge strani niso sprejeli in eden izmed razlogov in ključev po katerem so imenovali ljudi je bil, da gravitirajo na določeno območje. ampak tukaj se mi poraja eno veliko vprašanje, od kdaj CVEN gravitira v Osnovno Šolo Stročja vas?

Poleg vsega skupaj moram rečti da nova komisija nam članom Občinskega Sveta niti ni vedela podati odgovora kdo so ti ljudje o katerih bomo glasovali, kje delajo, kaj so po izobrazbi,... žalostno ampak žal popolnoma resnično....

tako navrgel sem vam par stvari, da boste lahko še malo bolj podebatirali....

antonM sobota, 11. maj 2013 ob 05:20

Temu se lahko reče pravo po lotmerško Hihihi (ne drzni se mi nasprotovati če ne boš tožen)
Tako se zapravlja davkoplačevalski denar ,meša megla in preusmerja pozornost iz dejanskih problemov.
Dejstvo je, da se sestava delovnih teles lahko vedno zamenja saj gre za politično odločitev. Kot je jasno povedal Erik Kreševan, je malo verjetno, da bo prišlo do sodnega postopka.

jozek82 praviš,da si ni potrebmo ogledati vsega, veš z zanimanjem si si ogledamo vsako celo sejo in si ustvarimo realno mnenje, kakšno je to mnenje pa boš videl jeseni prihodnje leto.

Ker pa želiš, da bi še malo bolj predebatirali pa predlagam, da načnemo temo o tistih članih občinskega sveta, ki so preko strank prišli vanj, delujejo pa mimo sklepov teh strank. A mogoče poznaš katerega med njimi? Hihihi

jozek82 sobota, 11. maj 2013 ob 11:14

AntonM ja res je prišel sem preko stranke NSi v občinski svet, sami so me pred volitvami parkrat prosili ali želim kandidirati na njihovi listi, po parih prepričevanjih sem končno privolil, in takrat mi nihče ni povedal, da bi moral glasovati kakro bodo oni rekli. sami pa me očitno tudi niso dovolj dobro poznali da bi lahko vedeli, da imam svojo glavo in imam svoja razmišljanja, ter da če jaz razmišljam drugače bom tudi tako glasoval! in nihče me ne bo prepričal!

Zdaj ko pa vem kakšne vse igrice so v ozadju pa še manj, raje pa ne bom niti omenil, kaj vse so mi ponujali samo zato da jim odstopim mandat, o tem raje nebi zdaj tukaj...

Drugače pa si samo oglej celotno sejo ni problema saj zato pa je tudi objavljena, jaz sem podal samo stališče da če želi kdo videti kako deluje nova sestava KVIM-a si lahko pogleda tisti del seje.

antonM sobota, 11. maj 2013 ob 12:32

Ja, jozek82, kot si sam povedal, ko si končno privolil in kandidiral bi si verjetno moral prebrati statut stranke in se splošno politično osvestiti. Veš v politiki veljajo neka pravila, čeprav bi politiko nekateri v Ljutomeru radi prikazali kot nepotrebno zlo. Menim, da bi moral svetnik delovati v imenu tistih, ki so namenili glas stranki na listi katere je bil izvoljen.
Vsekakor pa je dobro, da včasih svetniki tudi mislite s svojo glavo, no ko gledam izvajanja nekaterih močno dvomim da mislijo vedno s svojo glavo.
Moje mnenje je, da bi moral svetnik, ki ne deluje v skladu s stranko, preko katere je bil izvoljen odstopiti. V naši državi imamo žal tak sistem, da so svetniški mandati vezani na izvoljeno osebo ne pa na stranko.
Res je dobro, da si seje na tem portalu lahko ogledamo in vidimo kdo res deluje v interesu občanov,kdo v tem lotmerškem parlamentu razdružuje in kdo v resnici združuje.
Na koncu pa so volilci tisti, ki nagradijo delovanje s svojo glavo. To ja

antonM sobota, 11. maj 2013 ob 13:16

jozek82, še to, s tvojega pisanja gre razbrati, da si član Občinskega sveta, To ja
V kolikor to res drži te sprašujem o številu svetnikov izvoljenih v Občinski svet s strani liste ali stranke, preko katere si ti izvoljen? koliko ljudi je na predlog tvoje stranke ali liste članov delovnih telesih?, koliko delovnih teles zasedaš osebno ti kot svetnik? katere funkcije v delovnih telesih zasedaš? Koliko znaša tvoj skupni znesek sejnin v mescu, ko potekajo seje delovnih teles in občinskega sveta?


Mar zato nekateri svetniki mislite s svojo glavo? Hihihi

pravični sobota, 11. maj 2013 ob 19:20

Končno ena dobra tema tukaj gor. To ja Hihihi

Točno tako, kot je rekel pravnik Erik Kerševan iz upravne katedre ljubljanske pravne fakultete. To ja

Očitno se sedaj že vsa ljubljanska pravna fakulteta smeji nebulozam iz Lotmerka. Hihihi Zloba Hahaha

Sploh ne vem, za kakšne pravice in kakšne krivice bi naj šlo. Mislec Hjooj Hjooj Hjooj

Že lani je prišel dopis iz Ljubljane, kjer je lepo razloženo, da si občinski svet lahko na vsaki seji na novo postavi delovna telesa. To ja

Odločitve se pa sprejemajo z navadno večino. Jaaa

Zato to ni nobena pravica in karkoli drugega, če svetnika kolegi svetniki izvolijo v nek odbor, oziroma delovno telo.

Seveda, ga lahko kadarkoli brez razloga razrešijo in postavijo nove ljudi. To ja

Tukaj ne gre za nobene krivdne razloge ali krivice.

V delovnih telesih mandat ni vezan na čas svetniške funkcije.

Občinski svet lahko tudi ukine določena delovna telesa, če smatra, da jih ne potrebuje. To ja

Meni se zdi veliko bolj sporno to, da nekateri občinski svetniki ne delujejo v skladu z usmeritvami svojih strank. Šokiran Žalosten Mislec Hjooj Hudi

Noben svetnik se ne more sam postaviti ali izvoliti. Jaaa

Vsak rabi stranko ali listo, za katero glasujejo ljudje. To ja

Tako je svetnik predstavnik stranke ali liste na kateri je kandidiral. To ja

Zato je tudi logično, pošteno in pravilno, da glasuje v skladu z usmeritvami stranke in njenega programa. To ja

Končno so ljudje volili stranko in njen program. To ja

Zato je skrajno nepošteno in moralno zelo sporno, če se kakšen svetnik oddalji od usmeritev svoje stranke, ki mu je omogočila izvolitev. Šokiran Žalosten Mislec Hjooj Hjooj Hjooj Hudi

Tako se samo po sebi vsiljuje razmišljanje, da svetnik deluje za svoje osebne koristi, če noče več sodelovati s stranko, ki ga je dejansko postavila na mesto svetnika. Mislec Hjooj

Moralno in pošteno bi bilo, da vsak svetnik takoj vrne mandat, če se več ne najde v programu in usmeritvah stranke. To ja Jaaa

Vsako sprenevedanje ne zdržni nobene razlage. Hjooj

Verjetno si vsak, ki sprejema neko funkcijo prebere vsaj statut stranke in njen program. To ja

Glede imenovanja določenih ljudi v razne zavode, pa je itak VEDNO šlo za čisto politično kadrovanje. Jaaa

Končno politika postavlja ljudi izmed svojih vrst. To ja

Tudi nobenih razlag, zakaj ta in ne oni, nihče ni dolžan dajati in po kakšnem ključu se koga izvoli. To ja

Sploh ne vem, zakaj se eni sedaj delajo nori, ker se VEDNO in POVSOD glasuje na enak način in se stranke, ki imajo večino dogovorijo, v katerem zavodu bo sedel človek iz katere stranke. To ja

Jasno, kot beli dan! To ja

Smešno je tudi, da nek svetnik reče, da ne pozna kandidata in zato ne bo mogel o tem glasovati. Mislec Hjooj

Pa itak je jasno, da vsak vsakega ne pozna. Hihihi

Zato je tudi jasno, da neka stranka nekoga predlaga in sigurno, da ga vsi svetniki ne poznajo. Hihihi

Dejansko gre spet, kot pri volitvah, da se postavijo ljudje določene stranke, kar je seveda normalno in se parvzaprav odloča o stranki, ki je človeka predlagala. Jaaa

Stranka pa že ve koga predlaga in sigurno ve, da ima določene kompetence. Jaaa

Če ne drugo, da bo pošteno zastopal barve stranke, ki ga je postavila in ne nekoga drugega za svoje interese. Jaaa

Gre samo zato, da oseba dobi večino glasov predstavnikov strank-svetnikov. To ja

Mimogrede me pa res zanima, ker je jozek82 že načel to temo, da jasno pove, KDO in KAJ mu je obljubljal in ne natolcuje nekaj brez veze. Mislec Mislec Mislec

Še enkrat.

VSI občinski svetniki, ki ne opravljate več funkcije predstavnika stranke, ki vam je omogočila izvolitev in katerega statut ste sprejeli s kandidaturo, če je katerega kaj v hlačah, naj vrne mandat in pusti mesto tistemu v stranki, ki bo sledil usmeritvam stranke in strankinega programa in ne uresničevanju svojih lastnih ciljev. To ja

2014 pride OBRAČUN ! To ja

Čez dobro leto bodo spet stranke in liste stopile na tehtnico. Hihihi Zloba Hahaha

oswald sobota, 11. maj 2013 ob 21:52

bosko ti jo podperi v svojen imeni,ne pa v imeni občanov.Jaz je nisen volija in je tudi nikdar nen podpira.zupanja pa bi se lahko brigala za bolj pametne stvari,sicer po bodo volitve hitro tu.

driver sobota, 11. maj 2013 ob 22:47

o tem je tak že brezveze zgublati besed.. zakaj mamo sploh neke svetnike, če pa itaki odzadaj nam vladajo neki strici,babice.. mamo neke osebke s spužvasto hrbtenico, ki samo kimajo..ali pa hrbtence sploh nimajo. isto na državni kak lokalni ravni.. fali nam ljudi ki s svojo glavo mislijo, zato smo pa že 1000 let hlapci pa še s takimi ljudmi 5000 let bomo..

zack69si nedelja, 12. maj 2013 ob 01:28

Pravični, ja zake pa te sploh trebamo občinski svet, či se itak splitične stranke med soboj zgučijo, ki de keri meja koga ??? te toga ne treba, pa bi neke penes ostalo, nepa ka se zej za to sejnine izplačuvlejo....samo jez mislin kapa to neje tak,, ka si ti zej samo napadna Jožeka82.... me zanima či bi ti moga glasuvati za neke, ke je v nasprotji z tvojin prepričanjon, pa v nasprotji z ten ke ti zdrava pamet kože ?? pa veš ka je ne dobro to za kej boš glasuvo, ampak so pač v stranki tak rekli .. in ke bš nareda ???
ne samo tak mislin ka je ne ejnfoh.... tudi vsi svetniki ne poslušajo svojih predpostavljenih in ne izvajajo svojih programov.. ker če bi jih, potem bi mi dandanes imeli vso infrastrukturo, vse ceste bibile asfaltirane, vse bi bilo urejeno in še marsikaj, kar so nam taisti svetniki pred volitavmi obljubljali ,, pa vsi vemo da ni tako ....
potem govoriš da če niso poznali osebe, ki je bila predlagana, da niso mogli glasovati o njej.. pa valda.. se čisto strinjam da niso mogli .. se pravi da sploh ni treba poznati osebe, ki bo določeno mesto zasedala, ampak je potrebno " v duhu politične stranke " samo dvigniti roko, pa če je zadeva pravno formalna ali pa ne.....eh.... neke zej tu ne štima ... oz. po tvojem štima, samo po mojem ne...
sicer pa mi " navadnismrtniki " itak marsikaj ne razmimo.. samo pač včasih vprašamo, ker nam pač ni jasno Nasmeh
lp To ja To ja Kul Kul

jozek82 nedelja, 12. maj 2013 ob 20:50

PRAVIČNI bodi brez skrbi da ne bom povedal kakšno podkupnino so mi ponujali in kakšno kadrovsko mesto se mi je ponujalo....

ne želim izpostavljati ljudi in tudi ne bom. je pa kar govorim resnica....

pravični nedelja, 12. maj 2013 ob 23:26

No, zack69si, če kaj spremljaš politiko na splošno, boš itak takoj opazil, da so vsa imenovanja politična.

Ne gre za občino Lotmerk, ampak nasplošno povsod.

Od KS in do Vlade.

Povsod je odločitev v rokah politike.

In povsem jasno je, da bo vsak postavil svoje ljudi.

Ko je nekje zbranih več strank skupaj v koalicijo pa se pač dogovorijo o stolčkih, ki jih bo kdo zasedal.

Pišem samo gola dejstva.

Če kaj spremljaš dogajanje v raznih občinah, lahko opaziš, da se ponekod celo leto kregajo za mesto direktorja kakšnega zavoda.

Sicer se pa sam postavi v kožo neke stranke in si zamisli, da je 5 strank ene koalicije, 3 stranke druge koalicije in eno mesto direktorja nekega zavoda.

Si predstavljaš boj, ki se odvija v ozadju.

Sicer je o tem sploh brez veze pisati.

Eni svetniki so se ob raznih imenovanjih obnašali, kot mala deca, kot bi prvič videli imenovanja in politiko.

Že od nekdaj se dela tako.

Razlika je, da se še nekaj let nazaj o takih lokalnih zadevah ni kaj veliko pisalo, ker ni bilo lokalnih internet strani.

Glavni TV mediji se za neke vaške zadeve sploh ne zanimajo, ker v Ljubljani res nikogar ne zanima, kdo bo nek direktor v eni vasi, Bogu za hrbtom.

Tudi nisem napadel jozek82, kot praviš.

Samo sem ga lepo vprašal.

In ga bom še enkrat, ker je sedaj še več povedal.

Jozek82, sedaj pišeš že o podkupninah in kadrovanju. Mislec Hjooj

To so že zadeve za KPK oziroma Klemenčičevo komisijo. To ja

Koliko jaz vem ti tega v Ljutomeru nihče ni ponujal.

Sicer bi me bolj zanimalo, če ti je kdo kaj ponudil, da si obrnil hrbet stranki, ki ti je omogočila, da si postal svetnik. Mislec

Sedaj se izjasni, da bomo vedeli, koga naj Klemenčič preganja.

Če ne boš povedal za kaj gre, bo pač ostalo, da natolcuješ.

In še enkrat za vse svetnike, ki so svojim strankam obrnili hrbet.

Moralno in pošteno bi bilo, da vsak svetnik takoj odstopi, če se več ne ujema s stranko in njenim programom. To ja

Končno je vsakemu svetniku stranka omogočila, da je bil izvoljen.

Sicer je sedanja situacija tudi za nekaj dobra.

Zadeve glede kadrov v posameznih strankah so se sedaj kar lepo izkristalizirale.

Določeni ljudje so pokazali svoje prave obraze in koliko so vredni. Hihihi

Tako bo drugo leto veliko lažje za marsikatero stranko, ko se bodo sestavljale liste.

Sedaj vsaj vedo, kdo so tisti, ki so jim zarili nož v hrbet.

V letu 2014 pride merjenje, tehtanje in še kaj. Hihihi Zloba Hahaha

antonM ponedeljek, 13. maj 2013 ob 12:46

Ufff, pravični, zadeve se zapletajo Vuuhuu V kolikor je jozek82 res svetnik kandidiran s strani določene stranke, kot sam pravi, hkrati pa napiše stavek:"kaj so mu vse ponujali samo zato, da jim odstopi mandat" sem prepričan, da ima pri roki verodostojne dokaze s katerimi bo vse to dokazal in ne govori nekaj "pavšalno". V nasprotnem primeru menim, da so zneski, ki jih dobiva iz naslova sejnin (čakam odgovor Mislec ) dovolj veliki, da lahko pokrijejo vse stroške morebinega dokazovanja resnice. Kot občana naše Občine, pa me resnično skrbi, da slučajno ti ne bi bili kriti iz občinskega proračuna. Hjooj

situditinotpadu ponedeljek, 13. maj 2013 ob 17:33

Odgovorni in zreli politiki ne gredo cez mejo, stvari uhajajo iz kotrole. Posledice prepirov v kozarcu vode bo cutila skupnost. Kako bodo opravicili svoja nespametna ravnanje pred volilci, ki so pricakovali od partnerstva napredek, rezultat pa je dokazovanje, kaj je bolj crno od crnega.
Podobnost z cirkusom na republiski ravni tako ni slucaj...
Zavedati bi se morali moji ljubi svetniki, da nove volitve ne bodo brez vprasanj o izpolnitvi programa...zato se vedno cas za pamet v roke, obcina ni dana obcinskim politikom v last le v upravljanje...ne pocinjajte z njo tako kot svi..je z me...

pravični torek, 14. maj 2013 ob 09:16

Ja, situditinotpadu, se strinjam z zadnjo vrstico, ki si jo napisal. To ja

Upam, da so si to prebrali Zaposleni v občinski upravi.

Včasih res dobiš občutek, da je občina njihova last.

Na sejah sveta se še norca delajo iz predstavnikov ljudstva-svetnikov.

Velikokrat svetniki ostanejo brez odgovorov na svoja vprašanja.

Večkrat svetniki prosijo, tudi več mesecev, da bi se kakšna zadeva uvrstila na dnevni red.

Končno gradiva za obravnavo na občinskem svetu pripravlja občinska uprava.

Kdo vodi občinsko upravo pa veš.

antonM ponedeljek, 20. maj 2013 ob 18:03

Mislec jozek82, čakam tvoj odgovor Hehe


Sprašujem se ali si res svetnik, ali pa nas tukaj malo Jezik

asag sreda, 22. maj 2013 ob 13:17

Ja, pa če me spomin ne zapušča, kaj nije ista županja, potli na drugi seji OS ponovno zvolila KVIM, pa je te tudi razrešila z večino glasov Člane KVIMa, ki so bili zvoljeni na konstituivni seji OS.
Ja pa kaj se tega nišče ne spoti, pa tudi ni bilo nikšnih krivdnih razlogov, pa se tudi nije nišče bunja.
Jaz mislim ka tu šefica sere soma po sebi... Zloba

Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Prlekija-on.net. Pri komentiranju se držite teme, ne uporabljajte sovražnega govora in upoštevajte pravila.



Več v Politika