Letošnji tradicionalni slovenski zajtrk v vrtcu Stročja vas

V vrtcu Stročja vas smo že desetič organizirali tradicionalni slovenski zajtrk, za katerega so surovine tudi tokrat prispevali naši lokalni pridelovalci, domači kmetje.Tako je po vrtčevskem hodniku tudi letos, čeprav v okrnjenih pogojih krize Covid 19, zadišalo po domačem kruhu, maslu, medu in seveda sladkem domačem mleku.

sreda, 25. november 2020 ob 11:27

Dan športa za najmlajše

Občinsko društvo prijateljev mladine Ljutomer in Športna zveza Ljutomer že nekaj let skupaj pripravljata Dan športa za najmlajše, ki se odvija v športni dvorani Šic - Ljutomer v Tednu otroka. Udeležijo se ga predšolski otroci iz vrtcev UE Ljutomer. Tudi letošnje šolsko leto smo upali do zadnjega, da bomo izpeljali športno druženje, vendar nam je vmes posegla epidemija Korona virusa. Ker pa smo v Občinskem društvu prijateljev mladine Ljutomer in Športni zvezi želeli, da otroci kljub ...

ponedeljek, 26. oktober 2020 ob 15:29

Teden otroka v vrtcu Ljutomer

Barvitost letošnje jeseni spremlja nova, nepredvidljiva drugačnost, kjer  narava v svoji igri  s človeštvom opozarja na nemoč človeškega uma in s svojo močjo ustvarja edinstvene slike, ki se nikoli ne ponovijo, s sabo pa vendarle nosijo  številne izzive, spremembe in prilagoditve. Vsi počasi in negotovo stopamo dalje, čez krivine in strmine z željo, da vzgojimo naše otroke v čim bolj samostojne in odgovorne  odrasle, ki se bodo v življenju sposobni spoprijemati ...

nedelja, 11. oktober 2020 ob 18:13

Obiranje brajd v vrtcu Stročja vas

V torek, 06.10.2020, dopoldne, se je v našem vrtcu odvijala družabna etnološko-turistična prireditev, prleška »brotva«, (trgatev) s »prešanjem« (stiskanjem) grozdja z brajd in pečenjem kostanjev.Priskrbeli smo si lastno pijačo, odličen, sladki sok iz jurke, šmarnice in klintona. In kakor se za tako priložnosti spodobi, smo v celoti poskrbeli za svoje prazne želodce, poleg pečenih kostanjev smo se namreč okrepčali še s kruhom in »zoblom« (zaseko ...

petek, 9. oktober 2020 ob 19:56

Tetka Jesen na obisku

V enoto Črešnjevci, Vrtca Manka Golarja Gornja Radgona, nas je tudi letos prišla obiskat tetka Jesen. S seboj je prinesla veliko pestrih dejavnosti, s katerimi popestrimo naše skupne jesenske dni.Otroci so se najbolj razveselili trgatve, katere smo se udeležili v vinogradih Vina Tempus. Pripravili so trgatev samo za nas. V vinogradih so nas pričakali veliki zaboji, katere smo polnili s pomočjo put in kanglic, ki so jih otroci prinesli od doma. To je bilo doživetje. Prav težko je bilo oditi ...

torek, 6. oktober 2020 ob 18:52

4. športne igre vrtca Cezanjevci

Tudi v letošnjem šolskem letu nam je s sodelovanjem uspelo izpeljati 4. športne igre našega vrtca. Tokrat na nekoliko drugačen način - na daljavo. Kljub temu pa smo pokazali, da tudi najmlajši zmoremo veliko in da se tudi mi hitro prilagodimo. Predvsem pa da ostajamo otroci ter strokovni delavci zvesti svojemu delu.Pri športnih igrah so sodelovali vrtec Stročja vas, vrtec Razkrižje, vrtec Cven, vrtec Križevci, vrtec Ljutomer in vrtec Cezanjevci. Vsem sodelujočim se iz srca zahvaljujemo ...

ponedeljek, 5. oktober 2020 ob 19:09

Evropski športni dan v vrtcu Sonček

V vrtcu Sonček Sv. Jurij ob Ščavnici smo zaradi napovedi slabega vremena v petek, v četrtek, 24.9.2020 obeležili Evropski športni dan. V projekt so bile vključene vse skupine vrtca, od tistih najmlajših do najstarejših. Zato smo tudi prilagajali dejavnosti glede na starost in psihofizične ter motorične zmožnosti. Tako so najmlajši - do treh let - izvajali najrazličnejše dejavnosti po skupinah: od razgibavanj z rekviziti (mehke palice, mehki obroči, tunel, blazine, štirikolesni ...

torek, 29. september 2020 ob 20:15

Prihod tetke jeseni s tržnico sadja v vrtcu Stročja vas

Za 22.09.2020, prvi jesenski dan, smo »naročili« odlično vreme in takega tudi dobili.V pripravah na praznovanje sodelovali vsi, celoten vrtec, čeprav s »Corona« omejitvami, smo vsak svojo zadolžitev za izvedbo tržnice sadja temeljito opravili.V ponedeljek smo si izdelali denarnice, košarice za sadje in izrezali denar, najstarejši otroci vrtca pa so dobili še domačo nalogo. Večina je prinesla v vrtec predvsem domače, nekateri pa tudi južno sadje, določili smo ...

nedelja, 27. september 2020 ob 17:58

Poletna vodna doživetja v Vrtcu Manka Golarja Gornja Radgona

Poletje hitro mine, a vsi si želimo, da bi bilo prav vsako posebno in nepozabno. V ta namen smo se strokovne delavke Vrtca Manka Golarja Gornja Radgona - enota Črešnjevci odločile, da to poletje otrokom ponudimo veliko pestrih dejavnosti, vezanih na tematski sklop Poletna vodna doživetja.V vročih poletnih dneh se najraje takoj po zajtrku odpravimo na igrišče, kjer pod krošnjami dreves pripravimo razne kotičke: ustvarjalno-likovni, knjižni, konstrukcijski, didaktični. Otroci na igrišč ...

sreda, 22. julij 2020 ob 08:50

Virtualno je aktualno

Letos smo zaključno prireditev vrtca izvedli na nekoliko drugačen način. V zadnjem času smo namreč vsi morali ubrati drugačno pot komunikacije in zato smo tudi našo prireditev izvedli virtualno, saj je VIRTUALNO AKTUALNO.Da smo lahko vse to pripravili so zaslužni predvsem otroci iz našega vrtca. Kot ne malo krat med šolskim letom, smo tudi danes izjemno ponosni, saj so pokazali da so najboljši. OTROCI RADI VAS IMAMO!