Jesensko popoldne v vrtcu Cezanjevci

V vrtcu Cezanjevci smo skupaj s starši preživeli čudovito jesensko popoldne. Izvedli smo tri različne ustvarjalnice po oddelkih, v katerih so otroci skupaj s starši ustvarjali iz naravnega jesenskega materiala. Bilo je zanimivo opazovati, kaj ob pomoči staršev nastaja pod otroškimi ročicami, ustvarjenih je bilo veliko zanimivih izdelkov.

petek, 11. oktober 2013 ob 23:20

Trgatev v vrtcu Ljutomer

V vrtcu Ljutomer v skupini »čebelic« smo imeli čisto pravo trgatev. Rdeče grozdje, ki smo ga natrgali smo uporabili za sok, katerega smo si skuhali in ga bomo skupaj s prijatelji iz drugih skupin popili.

petek, 11. oktober 2013 ob 14:03

Športno popoldne v vrtcu Križevci

Teden otroka smo obeležili tudi v vrtcu Križevci. Dnevno, v dopoldanskem času smo izvajali različne dejavnosti: ustvarjalne delavnice iz naravnega in odpadnega materiala, pravljična ura, pohod po okolici vrtca in daljši pohod v Ključarovce.

četrtek, 10. oktober 2013 ob 22:10

»Vrtčeva prleška brotva« v Stročji vasi

Prvi dan v tednu otroka, nam je polepšal lep sončen dan. Z otroki smo izvedli pravo »vrtčevo prleško brotvo«. Povabili smo otroke in vzgojiteljice vrtca Ljutomer. Pridružil se nam je tudi predstavnik TIC Ljutomer Gregor Žižek in nam prinesel veliko različnega promocijskega gradiva mesta Ljutomer.

sreda, 9. oktober 2013 ob 23:05

Telovadba predšolskih otrok v ŠIC-u

V športnem društvu Hura so tudi to jesen že pričeli s športno vadbo predšolskih otrok. Z vključitvijo v njihov program vadbe pridobijo otroci primerno osnovo za naknadno aktivnejše udejstvovanje v različnih športih. Pomen razvoja otrokovih gibalnih sposobnostih v zgodnjih letih je izrednega pomena, saj s tem otrok prične s sistemom organizirane skupinske vadbe, kjer pridobi občutek za potek treninga, razvija motorične sposobnosti in občutek za delo v skupini.

ponedeljek, 7. oktober 2013 ob 12:46

Kostanjev pikinik v Vrtcu Sonček pri Sv. Juriju ob Ščavnici

V četrtek, 3. septembra, so v vrtcu Sonček pri Sv. Juriju ob Ščavnici, pripravili kostanjev piknik. Otroci, njihovi starši, pa tudi nekateri dedki in babice, smo se posladkali s kuhanim in pečenim kostanjem in sodelovali na delavnicah, kjer smo skupaj z otroki iz gline, jesenskih plodov in ostalih naravnih materialov, izdelovali različne izdelke. Seveda so bila polno zasedena tudi igrala na igrišču vrtca, kjer je piknik potekal.

nedelja, 6. oktober 2013 ob 13:431

Otroci so si ogledali lutkovno predstavo Morski pes Anton

Splošna knjižnica Ljutomer, je v soboto, 5. oktobra, na Glavnem trgu v Ljutomeru, pripravila lutkovno predstavo Morski pes Anton.

sobota, 5. oktober 2013 ob 17:02

Tetka Jesen na obisku v vrtcu Mala Nedelja

Jesenski čas nas spomni na jesenske barve in jesenska opravila na njivah in vrtovih. Z jesenskimi pridelki pa nas je spomnila tudi tetka Jesen in nam prinesla polne košare jesenskega sadja in jesenske zelenjave.

sreda, 2. oktober 2013 ob 17:28

Vrtec Mala Nedelja na obisku v mlinu Stajnko v Gajševcih

V sredo, 2. oktobra, se je skupina otrok 3 - 5 let iz vrtca Mala Nedelja z avtobusom odpravila na obisk k mlinu Stajnko v Gajševce. Nepopisno doživetje in vožnja z avtobusom nas je navduševala vse do mlina, kjer smo si ogledali kašarno in mlin.

sreda, 2. oktober 2013 ob 14:11

Tetka jesen na obisku v vrtcu Cezanjevci

Pa smo jo dočakali, jesen namreč. Topli dnevi se počasi poslavljajo. V vrtcu Cezanjevci smo prihod jeseni praznovali v oblačilih jesenskih barv (rjava, rumena, oranžna, rdeča).