Šport za nas v vrtcu Cezanjevci

Že drugič letos smo v vrtcu Cezanjevci priredili športno popoldne s starši. Ker nam je vreme malce ponagajalo, smo se tudi tokrat zbrali v šolski telovadnici, kjer smo skupaj s športnim učiteljem Damjanom Šumakom preživeli razgibano in športno obarvano popoldne.

četrtek, 6. junij 2013 ob 18:41

Zaključna prireditev vrtca Sonček iz Sv. Jurija ob Ščavnici

V soboto, 1. junija, je v telovadnici OŠ Sv. Jurij ob Ščavnici potekala zaljučna prireditev vrtca Sonček, na kateri so se predstavili otroci vseh sedmih skupin z njihovimi vzgojiteljicami.

nedelja, 2. junij 2013 ob 21:30

Druženje otrok vrtca Križevci in gasilcev PGD Boreci

V skupini Pikapolonic (2-4 let) je veliko fantkov, ki se v vsakdanji igri pretvarjajo, da so gasilci in rešujejo različne težave, s katerimi se soočajo čisto pravi gasilci in tako smo se že v jeseni, ko so gasilci prišli v vrtec dogovorili, da jih mi obiščemo v gasilskem domu v Borecih.

sobota, 25. maj 2013 ob 13:56

Dežela cvetočih sanj v vrtcu Ljutomer

V četrtek, 23. maja, je Vrtec Ljutomer pripravil majsko prireditev, ki je potekala na dvorišču vrtca. Vrtec se je pridružil vseslovenski pobudi, da naj bo 23. maj dan ljubezni, zato je tudi na igrišču vrtca odmevala ta pesem.

petek, 24. maj 2013 ob 08:26

Otroci vrtca Stara Cesta polepšali dan varovancem DSO Ljutomer

Otroci vrtca Stara Cesta smo se v četrtek, 16.5.2013, ob 12. uri odpravili na turizem na podeželju Tompa. Tam so nas pričakali varovanci Doma starejših občanov Ljutomer. Razveselili smo jih s sklopom ljudskih pesmi, ob petju nas je na harmoniko spremljal Marjan Jelen.

torek, 21. maj 2013 ob 22:48

V vrtcu Stročja vas so ob dnevu družine pripravili Igre brez meja

V sredo, 15. maja, je v popoldanskih pomladnih sončnih uricah, na dvorišču vrtca Stročja vas, potekalo športno druženje otrok, staršev in vzgojiteljic, ob mednarodnem dnevu družine.

petek, 17. maj 2013 ob 16:06

»Plesno popoldne« v vrtcu Sonček

V četrtek, 16. maja, je v Kulturnem in upravnem središču Sv. Jurij ob Ščavnici, v okviru plesnega krožka vrtca Sonček, potekala že tradicionalna plesna prireditev »Plesno popoldne«. Glavni obiskovalci so bili starši otrok, njihove sestre, brati, dedki in babice, prijatelji ter vzgojiteljice in seveda ravnatelj naše šole in vrtca.

petek, 17. maj 2013 ob 12:33

Otroci so si ogledali farmo polžev

Otroci vrtca Cezanjevci in njihove vzgojiteljice smo si v sklopu prednostne naloge: Narava v povezavi z gibanjem, ogledali farmo polžev pri družini Novak - Murekar v Cezanjevcih.

četrtek, 16. maj 2013 ob 22:36

Družinski izlet vrtca Cezanjevci

Ob mednarodnem dnevu družine, 15.05.2013 smo se otroci, starši in zaposleni vrtca Cezanjevci odpravili na izlet v Sikaluzoo, Boračeva. Že sama vožnja z avtobusom je bila za prenekaterega otroka pravo doživetje, saj so se z njim popeljali prvič.

četrtek, 16. maj 2013 ob 18:50

Male živali za najmlajše

Društvo gojiteljev pasemskih malih živali Murska Sobota obstoja že 28 let in trenutno 45 članic in članov vodi kot predsednik Milan Marin. V društvo imajo vključenih tudi 10 juniorjev, torej najmlajših gojiteljev oziroma ljubiteljev malih živali.