Zvončica četrtek, 12. marec 2009 ob 23:24

Umetno blond prosin.....Bejba

MHA petek, 13. marec 2009 ob 09:29

Neven glih če je zrežerano, da inštruktor polek kleje. Me zanima, či je tota kdej naredla sploh ispit.

Nela petek, 13. marec 2009 ob 10:24

MHA je napisal/a:
Neven glih če je zrežerano, da inštruktor polek kleje. Me zanima, či je tota kdej naredla sploh ispit.

To mene tudi zanima, pa keko cejta je nucala, da ga sploh naredla. Da vidim, ka jo enosmerne mantrajo, hehe. Haa

MHA petek, 13. marec 2009 ob 10:45

Ve še jo marsike drügo tüdi mantro. Hehe

Tunč petek, 13. marec 2009 ob 11:54

tota je napisal/a:
Ala mo vera, toti pa mo te resen voloHehe

Pa peneze tudiKul

Tunč petek, 13. marec 2009 ob 11:57

MHA je napisal/a:
Neven glih če je zrežerano, da inštruktor polek kleje. Me zanima, či je tota kdej naredla sploh ispit.

MHA če bi te takšna vozla mislim ka bi ti tudi malo zakleja. To še je nemeje kaj lahko poleg takšnega šofera narediš.

MHA petek, 13. marec 2009 ob 12:12

Jas bi z vrotmi vred z avta vün vujša.

Dejan petek, 13. marec 2009 ob 14:53

Ja eni so pač antitalenti za vožjo pa jin nič ne pomoga. Takši pacienti pa bi se mogli nejpret lepo vse znake od A do Ž nafčiti, pret kak bi ga sploh na cesto spüsta. Ker tota blondača dvomin, ka kakši drügi znak, kak STOP pozna.
V živleji je dosti takših stvari, ka se jih res trebaš nafčiti pa jih vedno nücaš pa neje zadosti, ka se neke napiflaš, teko ka narediš nekšo teorijo, drügi teden pa lehko vse pozobiš. Pa to ne vala samo za izpit za avto.

Tunč petek, 13. marec 2009 ob 15:05

Če bon najša slike van bon potli napopa notri eno svojo dogodivščino.Haha

MHA petek, 13. marec 2009 ob 22:20

Takši pacienti sploh nebi smeli nikdor vozniške dobiti.

MILAN sobota, 14. marec 2009 ob 07:19

Hjooj nebi smeli so pa glovni

prlek1825 nedelja, 15. marec 2009 ob 22:21

drogi prleki!
jaz sem zej čez vikend bijo malo v ljubljani pa malo na morji, pa da vam povem dve stvari ki sem jih doživjo na cesti!

v petek kda sem šo v ljubljano se pelam po avtocesti, pa je ne bila neke gužva pa greta za cestninsko postajo tepanje dva pred menom na prehitevalni pas!
pa dobro bijo je avto na voznem pa sta prehitevala, bi blo to vse lepo pa prav če oneja nebi ostala na prehitevalnem pasi do vrasnkega!
tak ke če bi jidva štejo prehitevati jidva drgačik nebi mogo kak po voznem pasi! tega seveda nesem štejo narediti ke se mi je ne nikam midilo!

drugo štorijo pa sem doživjo gnes na ptuji v totem krožnem kak sem že ovokrot razlago o jem!
jaz grem lepo na notranji pas ena baba pa na zunanjem gre v drugem izvozi vun! po tobli bi lehko šla na prvem ne na drugem. z tem je meni zaprla pot mene pa je razkurlo ke se nomstop vsi narobe vozijo tu, pa začnem na vejko trobiti (vozla pa je nekša baba okoli 30, tota bi še mogla znati malo bol krožne) no in v tistem ke sem trobjo me ona začne čudno gledati ke je narobe pa se skoron stavi jaz pa sem se tudi že vklučjo na zunanji pas ke sem šo vun joj sem bijo že naspol za ritjo in v tistem ke je stovla skoron počim v jo, dobro ke sem ne fejst dopelo, za menom pa opet eden ki je tudi narobe šo pa v mene poči skoron!
in to je gnes bijo čisti dokaz nevem kekič že, ke če bi se pelo čez krožno kontra pravilom bi blo vse lepo vredi! zej pa sem se pelo po pravilih pa so me še čudno gledali!

kdo totim da izpite tudi nevem!

erof ponedeljek, 16. marec 2009 ob 09:07

IZBRIS KAZENSKIH TOČK

Ko dosežemo 13 kazenskih točk in jih nimamo več kot 17, se z napotilom, ki ga prejmemo z Ministrstva za pravosodje, v roku dveh mesecev moramo udležiti programa izobraževanja in usposabljanja za varno vožnjo.
VSEBINA:

Program izobraževanja in usposabljanja je za varno vožnjo obsega:

* teoretični del (12 ur); predavanja na temo prometa in psihologije prometa in
* praktični del (6 ur); vadbo varne vožnje.

Teoretični del se mora izvesti v obliki predavanj, ki na dan ne smejo presegati več kot 4 ure. Torej v praksi pridemo 3 krat na predavanja in enkrat na trening varne vožnje.
POGOJI ZA DOKONČANJE PROGRAMA:

Za uspešno dokončanje izobraževanja in usposabljanja za varno vožnjo, mora biti tečajnik prisoten na celotnem izobraževanju. Na izobraževanju ni preverjanja znanja.

Po končanem usposabljanju vam izdamo potrdilo o opravljenem tečaju, ki ga posredujemo tudi na Mninstrstvo za pravosodje.
KRAJI IZVEDBE

Teoretični del: Murska Sobota - Gimnazija

Maribor - Srednja prometna šola

Praktični del: trening varne vožnje na 6 ha velikem ÖMTC-jevem poligonu v Lebringu - Avstrija (zraven Leibnitza ob avtocesti Maribor - Graz). Na trening varne vožnje vas pospremimo z našimi avtomobili ( po želji se ga lahko udeležite tudi s svojim). Vodi vas slovenski inštruktor treninga varne vožnje. Več o vsebini treninga varne vožnje lahko preberete na strani o njem.

Za več informacij nas pokličite na tel. 02 527 1245.

www.prometnovarnostnicenter.si/izbris-kazenskih-tock.php



www.prometnovarnostnicenter.si/izbris-kazenskih-tock.php

Prometno-varnostni center Murska Sobota
Ul. Zorana Velnarja 31
SI-9000 Murska Sobota
pvc@siol.net
tel: 00386 02 5271245, 041 402 876
fax: 00386 02 5241075

Na zadnje urejal: erof, dne: ponedeljek, 16. marec 2009 ob 09:10

MHA ponedeljek, 16. marec 2009 ob 17:27

Pametno, san bi trebalo še malo vür pri praktičnen pa teoretičnen deli scoj nabiti, ka bi te za hasek blo.

kobreti torek, 17. marec 2009 ob 11:15

Nela je napisal/a:
MHA je napisal/a:
Neven glih če je zrežerano, da inštruktor polek kleje. Me zanima, či je tota kdej naredla sploh ispit.

To mene tudi zanima, pa keko cejta je nucala, da ga sploh naredla. Da vidim, ka jo enosmerne mantrajo, hehe. Haa


Gnes den je pač tak ka "mora" vsaki nareti ispit,ker ga duma razcortajo pa vse v r** vteknejo, te pa še pridejo pitat, e de moj Janezek hitro meja ispit, ka ga že novi avto duma čoka, te pa se naj inštruktor trga z jin.Prvo selekcijo bi mogli nareti že na zdravnišken pregledi, ne pa te pridejo takši vozit ki so nepismeni, klafstrofobični,agresivni pa alkoholiki (ki nemre pelati če nekaj ne cukne pret).Fsi pa bi "naj" naredli ispit.Potlan pa to srečaj na cesti ali pa se spoti ka ti deca hodijo tan čez prehod ki se takši vozijoHjooj

tota torek, 17. marec 2009 ob 13:22

Sej maš praf, samo na srečo neso fsi takši. Nasmeh

Legionar torek, 17. marec 2009 ob 19:02

Ma jaz bi reka ka je narediti izpit glih ne nekša umetnost, samo problem je si -predvsem toti šmrklavci- potli mislijo, ka so boga ja ja*ca prijeli, či so izpit v roke dobili.Hudi Stori pa so včosih še večji butli, pa jin še dobre avte poküpijo takak je nešče reka. Bi lehko to rešili z enih por stvarmi:
- či bi recimo mlodi šofer (izpit do 2 ali 3 leta) vsej 1x priša ge na radar, bi se mu moga takoj vzeti izpit, ne glede na to keko je voza in ga nebi smeja delati recimo naslednji dve leti
-či bi mlodega šofera že samo 1x dobili vinjenega za volanon, takoj brez debate vzeti izpit za določeno dobo recimo 2 let, či pa bi nafuda recimo več kak 1,5 promila pa vzeti izpit za skoz!
- isto bi veljalo, či bi mlodi šofer povzroča prometno nesrečo zaradi prevelike hitrosti ali vinjenosti
-za vse ostale prekrške pa bi mogli še poostrti sankcije, ki veljajo za mlade šofere
-tüdi policija bi mogla še ostreje kontrolirati t.i. mlade voznike

Či bi fse to naredili, bi bila na naših cestah dosti večja varnost, ker toti šmrklavci o kerih je guč, so na cestah najhüši. Je pa res ka so tüdi eni starejši ne dobri za volanon in za neponovljive prekrškarje in divjoke bi mogli še poostriti kazni,s amo to res za tiste ki lečejo kak zmešani, ne pa za tiste ki se včosih pelajo 55 namesto 50, pa zavolo tega pločajo kazen, či glih še recimo nikoli niso povzročili kakšne nesreče.

prlek1825 torek, 17. marec 2009 ob 19:39

Legionar je napisal/a:
Ma jaz bi reka ka je narediti izpit glih ne nekša umetnost, samo problem je si -predvsem toti šmrklavci- potli mislijo, ka so boga ja ja*ca prijeli, či so izpit v roke dobili.Hudi Stori pa so včosih še večji butli, pa jin še dobre avte poküpijo takak je nešče reka. Bi lehko to rešili z enih por stvarmi:
- či bi recimo mlodi šofer (izpit do 2 ali 3 leta) vsej 1x priša ge na radar, bi se mu moga takoj vzeti izpit, ne glede na to keko je voza in ga nebi smeja delati recimo naslednji dve leti
-či bi mlodega šofera že samo 1x dobili vinjenega za volanon, takoj brez debate vzeti izpit za določeno dobo recimo 2 let, či pa bi nafuda recimo več kak 1,5 promila pa vzeti izpit za skoz!
- isto bi veljalo, či bi mlodi šofer povzroča prometno nesrečo zaradi prevelike hitrosti ali vinjenosti
-za vse ostale prekrške pa bi mogli še poostrti sankcije, ki veljajo za mlade šofere
-tüdi policija bi mogla še ostreje kontrolirati t.i. mlade voznike

Či bi fse to naredili, bi bila na naših cestah dosti večja varnost, ker toti šmrklavci o kerih je guč, so na cestah najhüši. Je pa res ka so tüdi eni starejši ne dobri za volanon in za neponovljive prekrškarje in divjoke bi mogli še poostriti kazni,s amo to res za tiste ki lečejo kak zmešani, ne pa za tiste ki se včosih pelajo 55 namesto 50, pa zavolo tega pločajo kazen, či glih še recimo nikoli niso povzročili kakšne nesreče.


z tobom se niti slučejno nemren strinjati!
vsaki den sem na cesti pa delam 130km, pa me kak prvo kak prvo svodi ke sem enakopraven tistemo ki na mesec morti dela 130km pa je glihtak mlodi šofer kak jaz!
drugo pa kak drugo mlodi se ne vozijo v krožnem kontra kak stori, je pa resen ke delajo posamezniki oslarije od mlodih na cesti!
zato pa mrzim takše lidi ki mečejo vse pod isti koš!

ke pa se tiče glede alkohola pa sigurno neje prav ke se lidje vozijo pijani, pa mislim ke legionar ti tudi nesi skoz brez prekrškov za volanom ke tak kritiziraš!

ke kda si vsaki den na cesti eni in isti se na hipe spozobiš ke ti je vse domočo, pa kak godik se držiš pravilom se na hipe spozobiš!

Dejan torek, 17. marec 2009 ob 20:56

Ponavodi so glih toti mlodi vozniki povzročitelji nesreč. Naredi izpit, si misli ka zej ve avto voziti, stori mo duma po možnosti jihovega bemfla dojo... Rezultat pa je večinoma isti. Zato bi jas tüdi za to bija, ka bi ble kazni bol ostre za mlode voznike. Nej se kak mlodi voznik nejpret nafči voziti pa ka se navodi na promet pa vse ostalo kej sodi kcoj. Ne ka takoj samo po gasi nogo tloči. Vseh glih resen nemremo v isti koš vrčti, lehko pa jih večino. Tisti, ki pa ne sodi v toti koš, pa se itak ničesa nima za bati, či se po predpisih vozi pa ka za volanon neje divjok z atekovin BMWjon. Ka si je moga som avto prislüžiti z lastnin delon pa se čemi odrečti, ka si je recimo kak prvi avto küpa kakšo petko.

prlek1825 torek, 17. marec 2009 ob 21:23

neje problem v tem ke mlodi ne vejo voziti!
je resen ke praksa dela svojo, samo v glovi si treba nepret stvari pošlihtati!
pri keri kuči so doma penezi, se tudi ve kak do deca vozli!
jaz vem za svoja leta neman slabega avta, samo tudi vem kak vozim z jim ke če ga sterem sem brez vsega ke si nemren privoščiti ke bi si drugega kupjo, ke si ga neman z česa!
zato tudi ven ke treba paziti!
gda pa ma človik pošlihtano v glovi pa pride v poštev praksa, to pa je dejstvo!



Za dodajanja objave se prijavite.
Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Prlekija-on.net. Pri komentiranju se držite teme, ne uporabljajte sovražnega govora in upoštevajte pravila.