Miran Puconja, velik poznavalec identitete panonskega človeka, piše novo knjigo

Miran Puconja je doktor etnologije, filozofije in slovenščine. Je upokojeni profesor filozofije in slovenščine na GFML, ki je tam poučeval več kot 30 let, že vrsto let pa se ukvarja z identiteto panonskega človeka, z raziskovanjem in vrednotenjem slovenske književnosti ter s književnostjo ostalih slovanskih narodov, kjer preteklost uzaveščeno povezuje s sodobnostjo.Svoja raziskovanja je predstavil v znanstvenih člankih oziroma razpravah, na različnih srečanjih in simpozijih, v knji ...

torek, 27. april 2021 ob 08:21

Narsej Lackovič: Cilj so olimpijske igre

Narsej Lackovič je 25-letni judoist iz Drakovcev. Šport »živi«, saj ob judu študira športno treniranje na Pedagoški fakulteti v Mariboru. Pravi, da mu vse to uspeva, ker ima točno zastavljene cilje v življenju. Judo je začel trenirati v 1. razredu osnovne šole, sedaj cilja na uvrstitev na olimpijske igre leta 2024. Pretekli vikend se je udeležil članskega evropskega prvenstva.Po evropskem prvenstvu smo z njim opravili intervju, ki si ga lahko preberete v nadaljevanju.Prvega ...

sobota, 24. april 2021 ob 09:15

Tjaša Gazdag: od plesnih kostumov do lastne znamke

Tjaša Gazdag je 24-letna mladenka iz Prekmurja, ki nas v zadnjem letu navdušuje s fotografijami in posnetki kolekcije spodnjega perila, ki ga izdeluje v timu s svojo mamo. Najbolj zanimivo je, da trenutno njen Instagram spremlja opomba "SOLD OUT". Zanimalo nas je kaj se skriva za imenom Friendly, kako je izbrala svojo nišo in kdaj bodo nakupi pri njej spet mogoči.S šivanjem in oblikovanjem si se srečala med izdelovanjem svojih plesnih kostumov. Kaj je botrovalo odločitvi, da se preusmeriš ...

ponedeljek, 5. april 2021 ob 17:36

500 dni življenja na Novi Zelandiji

Edina in Jan iz Ljutomera, od novembra 2019 živita na Novi Zelandiji, kjer potujeta in delata s svojo delovno potovalno vizo. Za potovanje na Novo Zelandijo sta se odločila, ker sta kot študenta eno izmed poletij preživela v ZDA, kjer sta 5 mesecev delala v počitniškem kampu v zvezni državi New Hampshire. "Zaljubila sva se v takšen način potovanja in se odločila, da želiva pridobiti čim več podobnih izkušenj. Nova Zelandija naju je zaradi naravne lepote, odročnosti in prijaznih ljudi ...

nedelja, 28. marec 2021 ob 09:162

Ljutomer obiskal rojak, geograf prof. dr. Borut Belec

13. januarja letos je svoj visoki jubilej 90. obletnico rojstva dočakal rojak, geograf prof. dr. Borut Belec. Njegov bogat raziskovalni opus so v Muzeju Ljutomer počastili z razstavo, katero si je pred dnevi ogledal tudi profesor sam.V času obiska si je vzel tudi čas za intervju, s katerim nam je zaupal tudi številne zanimive dogodivščine.OBISK RAZSTAVE PROF. DR. BORUTA BELECA13. januarja letos je svoj visoki jubilej 90. obletnico rojstva dočakal rojak,...Objavil/a Muzej in galerija Ante ...

petek, 19. februar 2021 ob 12:59

Vito Kraner, direktor občinske uprave in vsestranski športnik: Vse se da, če se le hoče!

Že poklicna usmeritev Vita Kranerja - strojni tehnik, diplomirani inženir gradbeništva, specializiran za promet in nizke gradnje, ter znanstveni in strokovni magisterij iz upravnega prava in vpisan doktorat - priča o tem, da je Vito Kraner pristaš interdisciplinarnosti, zanimajo ga raznolika področja.Med letoma 2002 in 2007 je bil vodja režijskega obrata, po letu 2007 pa vseskozi opravlja delo direktorja občinske uprave Občine Cerkvenjak. »Moje delo je precej raznoliko - interdisciplinarno ...

sreda, 10. februar 2021 ob 09:58

Živa Buzeti zlata na mednarodnem tekmovanju iz družboslovja

Živa Buzeti, bivša dijakinja Gimnazije Franca Miklošiča Ljutomer, je na mednarodnem tekmovanju The International Conference of Young Scientists - Social Science (ICYSSS) prejela zlato priznanje. Gre za družboslovno tekmovanje s področij psihologije, sociologije, geografije, zgodovine in ekonomije, ki se ga udeležijo mladi med 14 in 19 letom, potekalo pa je preko video-konference 14. in 15. novembra.Živa je z letošnjim šolskim letom postala študentka mednarodnega prava Univerze Tilburg ...

ponedeljek, 16. november 2020 ob 19:382

Saša Makoter že vrsto let skrbi, da je marsikateri šport v Ljutomeru na visoki ravni

V letošnjem letu smo se na našem portalu odločili, da bomo pripravili serijo video intervjujev z znanimi in zanimivimi osebnostmi iz naših krajev. Zaradi ponovne epidemije koronavirusa in številnih omejitev, smo naše načrte bili primorani spet nekoliko spremeniti in prilagoditi, tako da smo z našim naslednjim sogovornikom intervju opravili samo pogovorno, "na daljavo", in ne v video izvedbi.Saša Makoter je v športu že od zgodnje mladosti, najprej kot igralec velikega in malega nogometa ...

sobota, 31. oktober 2020 ob 19:34

Intervju: Mlada modna oblikovalka Anja Stajnko

Z Anjo smo se pogovarjali o njenih začetkih v modni industriji, problematiki hitre mode, njenih modnih kreacijah in o Anja Stajnko Design.Kako bi se predstavili vsem tistim, ki vas še ne poznajo?Sem Anja, po poklicu modna oblikovalka. Svojo kreativnost in smisel za modo sem prepoznala že zelo zgodaj, ko sem svojim punčkam oblikovala lastne kreacije.Ta strast do oblikovanja me je vodila vse do dosedanjega študija na Fakulteti za strojništvo, smer tehnologije tekstilnega oblikovanja, kjer trenutno ...

sreda, 28. oktober 2020 ob 10:481

Bioenergetik mag. Stanko Filipič kljub vabljenju, da bi šel zdravit v Ameriko, ostaja zvest Prlekiji

Mag. Stanko Filipič iz Precetincev je bioenergetik, ki je pozdravil že ogromno ljudi, še večim je postavil pravilno diagnozo. Z bioenergetiko se ukvarja že več kot 30 let, deset let profesionalno, v Biotermah pa ima svojo ordinacijo že sedem let. Prej je dolga leta delal kot kriminalist za umore na Policijski upravi Murska Sobota in v tem času raziskoval tudi morebitne napake zdravnikov, do katerih je prišlo v postopku zdravljenja.Nastopi takrat, ko medicina izčrpa vse možnosti zdravljenja ...