Ameriški dokumentarec izpred 30 let poln hvale na račun Jugoslavije

»Ima obalo kot Francija, igralnice kot Monte Carlo, otoke kot Grčija, podeželje kot Velika Britanija in gore kot Švica«, je med drugim mogoče slišati v dokumentarcu

Prlekija-on.net, ponedeljek, 23. februar 2015 ob 12:497
Novinarka je obiskala tudi Bled

Na video portalu YouTube si je možno ogledati dokumetarec ameriške televizije CBS iz leta 1986, ki govori o takratni Jugoslaviji. "Ima obalo kot Francija, igralnice kot Monte Carlo, otoke kot Grčija, podeželje kot Velika Britanija in gore kot Švica", je med drugim mogoče slišati v dokumentarcu, ki je poln hvale na račun naše bivše države.

V dokumentarcu novinarka Melody Rogers med drugim razlaga, kje Jugoslavija sploh je, kako priti do nje, kaj tam lahko vidimo, doživimo, ... Tako med drugim opiše pot, kako najlažje najti državo: "V bistvu je zelo preprosto - samo pojdite v Italijo in zavijte desno.", razlaga tudi o njeni legi: "Ne, ni del Sovjetske zveze. V bistvu sploh ne meji na Rusijo," in podobno.

V dokumentarcu, ki je nastal pred 30 leti, je naša nekdanja skupna država predstavljena kot ležerna in brezskrbna dežela, v kateri ljudje zaslužijo manj kot Američani, a znajo uživati življenje, ne da bi jih pestile finančne ali gospodarske težave.

Novinarka je nasploh navdušena nad gostoljubnostjo in lepoto države, kjer jo med drugim opiše, da je "Jugoslavija pobrala najboljše od Evrope" ter ob koncu dokumentarca zatrdi, da je bila Jugoslavija ena najlepših držav, ki jih je kdajkoli obiskala.

Tudi sam opis videa na YouTube-u veliko pove: "Dokumentarec prikazuje »državo«, ki je bila nekoč ena najboljših turističnih destinacij na svetu. Namesto da bi sprejemali povezovalno geslo »E Pluribus Unum« (Iz mnogih, eno), so se razdelili in nato razpadli. Danes imamo samo koščke tistega, kar je nekoč bilo. Zaradi starih dobrih časov zato upam, da boste uživali v tem ameriškem filmu, ki je promoviral čudovito državo Jugoslavijo pred približno 30 leti."

Dokumentarec si lahko ogledate spodaj.

Kata Strofa ponedeljek, 23. februar 2015 ob 13:19

Ajde, jugonostalgičarski drkači, na plano!

Dejan ponedeljek, 23. februar 2015 ob 23:43

Hihihi
Sej glede narave pa znamenitosti, je še vedno več al meje isto. Samo malo več mej je vmes Nasmeh

psm torek, 24. februar 2015 ob 17:15

Kata Strofa HA HA takrat smo bili dolžni manj ko danes Slovenija ampak takrat nas je bilo 22 milijonov (900 € na prebivalca) a Slovencev je 2 milijona (13.000€ na prebivalca)

jozejuz torek, 24. februar 2015 ob 18:54

Takrat se je živelo, danes se životari.

pravični torek, 24. februar 2015 ob 23:27

Točno tako. Jaaa Hihihi

Se spomnim kakšnih 30 let nazaj, da smo v Jugi res fuuul dobro živeli.

Na vsakem koraku en kup uvoženih limuzin.

BMW, Audi, VW, Mercedesi,...

V vsakem kraju nakupovalni centri.

V trgovinah pa vsega, kar ti srce poželi.

Ni bilo stvari, ki je nebi bilo.

Učiteljice so se v Nemških avtih v šolo vozile.

Danes pa beda. Jaaa Hihihi

Komaj kje avto opaziš.

Pa še to so Fičoti in kakšen Trabant.

Učiteljice danes hodijo peš v šolo.

Ena sama trgovina je v mestu in še v tej se skoraj nič ne dobi.

Police so prazne.

Kavo, pralni prašek, sladkor in še veliko osnovnih dobrin moramo prišvercati iz tujine.

Res je bilo takrat fuul dobro.

Hihihi Hihihi Hihihi Hihihi Zloba Zloba Zloba Zloba Hahaha Hahaha Hahaha Hahaha

jozejuz sreda, 25. februar 2015 ob 09:11

No pravični, če tebi pomeni življenje, da imaš BMW-ja in v trgovinah polne police, potem kar. Težava je le, da si malokdo lahko to privošći. Danes več ni nobenega čuta do sočloveka, vsi smo si tujci, prepiramo se za ped zemlje, dela ni, ...
Takrat je bilo življenje, da si se brezskrbno zabaval s kolegi, imel redno službo, vsako leto otroke peljal na morje, šel smučat, ... Danes ni ničesar od tega, vsak dan imamo samo višje davke, vlada nam mafija, mladi nimajo nobene vizije in prihodnosti tukaj, imamo enormni dolg, ki ga bodo še naši prapravnuki odplačevali skorumpirancem, ... Da, to je danes tako krasno življenje.

tulipan četrtek, 26. februar 2015 ob 18:18

Dej pravične ne razlogej oslarij vsi tote centre kej so gnes mene nič ne pomenijo,ker itak neman penez ka bi hodili vsakše teden.Nekda kak provejo smo mele službe si lehko neke ustvarja pa še z deco si lehko nekan ša Zej pa hodijo oba starša v službo pa nemrejo nikan pa ka kume preživijo neka bi še kon šli za ustvariti svoj dom pa tak lehko sejajo.Mi smo šli na morje z avton ka bog pomogej po slabših cestah pa smo se resen luštno mele.Taka ne na pamet neje vse auto pa pune trgovine v jih notre pa je tričetrt kitejskega sranja.Če pa ti to ceneš pa ti nemren pomogate.Ker nekej je resen deca mojo gnes teko vsega v trgovinah ka jih to samo kvari zato pa smo tan ki smo v banana republike.Če delaš pošteno nemaš nič razen naših tajkunov ,ki jh ti pravične tak zagovorjaš.

Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Prlekija-on.net. Pri komentiranju se držite teme, ne uporabljajte sovražnega govora in upoštevajte pravila.