Tina Maze svetovna prvakinja v veleslalomu!

Tina Maze je v Garmisch-Partenkirchnu postala svetovna prvakinja v veleslalomu. 27-letna slovenska šampionka je že na prvi progi z brezhibnim smučanjem s številko ena postavila najboljši čas, v drugi vožnji pa ohranila 9 stotink sekunde, pred drugo uvrščeno, Italijanko Federico Brignone. Tretja ...

četrtek, 17. februar 2011 ob 15:423

Vikersund prevzel rekord Planici: Evensen poletel 246,5 m

Na prenovljeni letalnici v Vikersundu, ki ima kritično točko pri 195 metrih (10 metrov več kot v Planici) je padel nov svetovni rekord v poletih že prvi dan. Johan Remen Evensen je v kvalifikacijah pristal pri 246,5 metra. 25-letni Norvežan je s tem izboljšal rekordni dosežek rojaka Björna ...

petek, 11. februar 2011 ob 21:143

Tina Maze osvojila svojo četrto srebrno medaljo na velikih tekmovanjih

Tina Maze je na svetovnem prvenstvu v Garmisch-Partenkirchenu osvojila srebrno medaljo v superkombinaciji. To je že njena četrta srebrna medalja na velikih tekmovanjih. Druga je bila tudi na svetovnem prvenstvu v veleslalomu pred dvema letoma v Val d'Iseru ter lani na olimpijskih igrah v superveleslalomu ...

petek, 11. februar 2011 ob 14:413

Teorije o koncu sveta

Že jeseni 2010 so se ruski mediji razpisali o nenavadnem odkritju nedaleč od Plutona, kjer naj bi opazili neznano premikajočo se senco, ki potuje proti Zemlji. Povečan posnetek prikazuje skupek treh objektov, ki tvorijo lik v obliki nekakšne velike ribe. Predmet naj bi se našemu planetu pribli ...

ponedeljek, 17. januar 2011 ob 17:0614

Dnevnik SP JAR 2010: Avantura se bliža koncu!

Ko je našo ekipo PKK United (Združena Prlekija, Koroška in Kozjansko) najprej zapustil Mitja in se podal v domovino, smo začutili, da gre zares ... naša avantura se bliža koncu ... za nas in še za kakšno nogometno ekipo več ...

sobota, 3. julij 2010 ob 11:40

Dnevnik SP JAR 2010: Tekma Španija - Portugalska!

Za zaključek naše avanture smo si uspeli ogledat še tekmo Španija - Portugalska.

sobota, 3. julij 2010 ob 11:19

Dnevnik SP JAR 2010: Cape Town!

Mesto, ki nas je popolnoma očaralo in prevzelo. Izbrali smo ga za zaključek našega potepanja in se prepustili njegovemu ritmu.

sobota, 3. julij 2010 ob 11:03

Dnevnik SP JAR 2010: Bližnje srečanje z velikim belim morskim psom!

Rdečo nit našega potovanja smo z izpadom naših nogometašev iz nadaljnjega tekmovanja nekako izgubili, zato smo se predali adrenalinski ponudbi države gostiteljice svetovnega prvenstva.

torek, 29. junij 2010 ob 00:051

Dnevnik SP JAR 2010: Drakensberg!

Drakensberg pomeni Zmajevo gorovje. Ljudje so tukaj živeli že tisočletja nazaj, čeprav so določeni vrhovi tega gorovja bili osvojeni šele v zadnjih 50-ih letih.

nedelja, 27. junij 2010 ob 11:412

Dnevnik SP JAR 2010: Lesoto!

Lesoto oz. kot imenovano tudi 'južnoafriško kraljestvo na nebu' leži kot nekakšen otok sredi Južnoafriške republike. Velja za državo, ki ima svojo najnižjo točko kot najvišje ležečo na svetu.Mi smo obiskali vasico na severu te države par km za prelazom in mejnim prehodom Monantsa. Tam njeni ...