Prijetna počitniška doživetja v vrtcu Stročja vas

Vroči poletni dnevi nam nudijo veliko zabave. Ni lepšega kot se kopati, packati v pesku z vodo ter doživljati same prijetne stvari na prostem, ki nam niso omogočene med letom. Dodaten užitek pa nam ob koncu blatne igre ponuja »špricanje vode iz šlauha«, poležavanja pod šotori iz rjuh, zaves, koc... za katere s svojo ustvarjalnostjo dodatno poskrbijo otroci sami.

petek, 6. julij 2012 ob 14:08

Poletni utrinki iz vrtca Ljutomer

V vročih poletnih dneh se otroci v našem vrtcu zelo zabavajo, saj veliko dejavnosti izvajamo z vodo. Najmlajši prelivajo kanglice v manjših bazenčkih in se igrajo s peno. Starejši otroci pa že perejo perilo, ga obešajo in sušijo.

sreda, 4. julij 2012 ob 13:34

Indijanci v vrtcu Ljutomer

Skupina »pisanih lučk« je danes uživala v indijanski vasi v vrtcu Ljutomer. Oblekli smo se v indijanska oblačila, si poslikali in okrasili obraze, streljali z indijanskim lokom, pripravili »indijanski ogenj« ter okrog njega zaplesali pravi indijanski ples. Bilo je prav indijansko.

četrtek, 21. junij 2012 ob 14:001

Zaplesali ob svojih slikah

Od nekdaj sedem barv mavrice (v katerih lahko oko razloči več kot 700 odtenkov) ljudje povezujejo s sedmimi glasbenimi notami, sedmimi nebesi, sedmimi planeti, sedmimi dnevi v tednu… Barve pa lahko simbolizirajo tudi elemente, prostor, čas, bivanje, spopade različnih sil, vse do najintimnejšega sveta. Kako so se s tem »spopadli« najmlajši iz skupine vzgojiteljic Danice Štrucelj in Nataše Benko vrtca Manka Golarja v Gornji Radgoni lahko vidimo na razstavi v avli nakupovalnega ...

ponedeljek, 18. junij 2012 ob 13:17

Integrirano učenje angleščine skozi igro

V tem šolskem letu smo v vrtcu Ljutomer, v dveh skupinah otrok od 5-6 let izvajali integrirano učenje angleščine. Program je izvajala Lilijana Kerčmar, prof. pedag. in soc., ki si je pridobila tudi ustrezni certifikat. Učenje je potekalo skozi igro v dogovoru s pedagoškimi delavkami skupine in v povezavi z rednimi dejavnostmi vrtca.

ponedeljek, 18. junij 2012 ob 12:29

Otroci spoznali različne taborniške veščine

Danes smo v vrtcu Cezanjevci izkoristili lepo sončno dopoldne in se z vsemi tremi skupinami odpravili na šolsko igrišče, kjer nas je pričakala gospa Jana Ljubec, babica naših otrok in tabornica Mateja Topolinjak.

petek, 15. junij 2012 ob 19:10

Na likovni koloniji ustvarjalo 23 otrok

Na Turistični kmetiji Belec v Železnih dverih je bila dne 12.6.2012 izvedena 14. Likovna kolonija GRESOVŠČAK 2012, v organizaciji Vrtca Ljutomer. Sodelovalo je 12 vrtcev iz občin upravne enote Ljutomer, Beltincev in Ormoža.

četrtek, 14. junij 2012 ob 16:25

»Kakšen čudovit travnik« v Križevcih

V vrtcu Križevci pri Ljutomeru, smo se od konca šolskega leta poslovili z zaključno prireditvijo na igrišču vrtca. V programu so sodelovale vse skupine vrtca. Vsaka od teh se je predstavila s svojo točko na temo »eko pravljice«: Kakšen čudovit travnik.

sreda, 13. junij 2012 ob 21:43

Otroci vrtca Ljutomer so uživali v naravi

38 otrok Vrcta Ljutomer je 3 dni uživalo v vrtcu v naravi na Kozjaku, konkretneje v planinski koči na Tojzlovem vrhu, ki leži na nadmorski višini 703 m. Koča s prijaznimi ljudmi, nam je ponujala tri-dnevno prijetno bivanje v neokrnjeni naravi in daleč stran od vrveža.

petek, 8. junij 2012 ob 10:10

V vrtcu Mala Nedelja so se na zaključni izlet podali z vlakom

V vrtcu Mala Nedelja smo se s starši odločili, da se bomo na zaključni izlet odpravili z vlakom. Otroci, starši, prijatelji in vzgojiteljice smo komaj dočakali vlak na mali železniški postaji v Ljutomeru, od koder smo se odpravili proti Murski Soboti.