7. Gasilski tabor gasilske mladine GZ Križevci

GZ Križevci je organizirala gasilski tabor, ki je potekal od 19. 8. 2019 do 23. 8. 2019 v gasilskem domu PGD Boreci

Prlekija-on.net, sreda, 28. avgust 2019 ob 08:58

Kot vsako leto je tudi letos GZ Križevci organizirala gasilski tabor, ki je potekal od 19. 8. 2019 do 23. 8. 2019 v gasilskem domu PGD Boreci. Prvi dan se je pred gasilskim domom ob 13.00 zbrala vsa mladina, mentorji, vodja mladine Andrej Weis in predsednik GZ Križevci Denis Čuk. Razdelili so nas v 11 skupin. Vsaka skupina si je izbrala svoje ime in narisala motiv na zastavo. Nato smo se skupine z izdelanimi zastavami predstavile. Sledil je dvig zastave. Med malico so na obiskali predstavniki GZ Slovenije s predsednikom Jankom Cerkvenikom in podpredsednikom Milanom Antolinom. Ker je bilo lepo vreme, je sledila igra po skupinah. Tekmovali sta po dve skupini. Vsak igralec je imel v roki žlico in na njej žogico. Z žogico na žlici je moral prehoditi pot do stožca in nazaj in nato žogico predati naslednjemu igralcu. Najuspešnejša je bila prva skupina. Ko je bila ura 18.30, je druga skupina spustila zastavo.

V torek smo se zbrali že ob 9.00. Postrojili so nas po skupinah, saj je sledilo dvigovanje zastave. Nato smo si vsi pripravili nahrbtnike z vodo in stvarmi za bazen ter se peš odpravili proti Banovcem. Dobili smo kompas in zemljevid. Med pohodom sta bili dve postaji kjer so nam predstavili kompas in topografske znake. Naredili smo še slike po skupinah in spili kozarec soka. Ko smo prišli v Banovce, smo imeli malico in čas, da se preoblečemo v kopalke. Sledilo je šesturno kopanje in kosilo. Ob 18.00 smo se s kombiji vrnili v gasilski dom. Za okusno večerjo nam je poskrbela gostilna Šadl. Pred spanjem so na mentorji zaželelo lahko noč, mlajšim prebrali tudi pravljico in ob 22.00 smo odšli spat.

Ko smo v sredo ob 7.00 vsi vstali, smo se oblekli in postlali postelje. Pred gasilskim domom smo se vsi zbrali saj je sledila jutranja telovadba. Ko smo bili že vsi lačni, smo dvignili zastavo in končno odšli na zajtrk. Ker na taboru nismo bili samo zato, da bi uživali, nam je Slavko Ostrc pripravil predavanje za bronasto in srebrno značko. Ko je bilo predavanje končano, smo se zahvalili in se s kombiji odpravili v Banovce. Tam smo prav tako kot prejšnji dan imeli kosilo. Okoli 16. ure smo prišli nazaj v gasilski dom ter se pripravili za ogled vadbišča kinološkega društva. Tam so nam kinologi predstavili nekaj ukazov, ki jih mora poznati pes . Večerjo nam je kot vsako leto pripravilo kinološko društvo. Okoli 21. ure smo se vrnili v gasilski dom in se pripravili na spanje.

V četrtek zjutraj smo nestrpno čakali na jutranjo telovadbo. Nato smo kot vsako jutro dvignili zastavo in odšli na zajtrk. Po zajtrku so nas obiskali policisti PP Ljutomer in reševalci zdravstvenega doma Ljutomer z zdravnico Manjo Budja. Nato smo se še zadnjič odpravili v Banovce. Tudi tam smo imeli zadnje kosilo. Ob 18. uri smo se vrnili v gasilski dom saj smo še imeli večerjo, generalko in razdelitev majic. Ob 20.00 so nas obiskali starši. Predsednik mladine Andrej Weis je pozdravil vse goste, župana mag. Branka Belca, predsednika GZ Križevci Denisa Čuka, poveljnika GZ Križevci Mirana Rosa, ravnateljico OŠ Križevci Vasilijo Stolnik in svetnike občine Križevci. Predstavili smo jim naše zastave, ples, igranje na harmoniko in kitaro, igro o reševalcih in policistih ter prikazali spust zastave. Potem smo se lahko vsi posladkali s palačinkami. Zraven je bila tudi glasba, da smo lahko plesali in peli.

V petek smo namesto jutranje telovadbe pospravljali postelje. Imeli smo še zadnji zajtrk, nato pa smo se odpravili do društva oldtimer Stara gora v Bolehnečicih, kjer smo si ogledali stare stvari, pripomočke in vozila. Ob 12. uri smo imeli kosilo v gostilni Šadl. Ker vsi obožujemo sladoled, smo šli še v slaščičarno Elida v Križevcih. Ob 13.30 smo vse stvari dali v kombije in se poslovili od 7. tabora gasilske mladine.

Vsi mladi gasilci že nestrpno pričakujemo naslednji 8. tabor.