DeSUS izključil Danico Korošec, a stolčka ne misli predati

Danica Korošec je na seji, ki je ni bilo, povedala več o pritiskih in napadih ter o njeni izključitvi iz DeSUS-a

Prlekija-on.net, ponedeljek, 27. maj 2013 ob 22:3135
Danica Korošec

Danica Korošec

Na 18. redni seji Občinskega sveta Občine Ljutomer, ki bi morala biti v sredo, 22. maja, a je zaradi bojkota večine svetnikov ni bilo, so nekateri svetniki spregovorili o stanju v občini.
Olga Karba

Skupina svetnikov bojkotirala sejo



Na seji se je zbralo le 9 od 21 svetnikov, zato je seja bila nesklepčna in je odpadla. Dan prej so namreč svetniške skupine DeSUS, LDS, SDS, SLS, SD ter lista Mlada Prlekija v izjavi za javnost pojasnili, da se zaradi upravnega spora županje, ki ga je sprožila proti OS, sej do nadaljnjega ne bodo udeležili.

Na seji so bili prisotni Jožef Heric, Silvester Perko, Janez Kardoš, Janez Vencelj, Jože Panič, Anton Vrbnjak, Danica Korošec, Anton Heric in Ludvik Filipič, manjkali pa so Franc Rošker, Branko Smodiš, Damjan Bogdan, Aleš Lipovec, Andrej Lah, Sara Karba, Aleksander Kavčič, Jože Grantaša, Tihomir Babič, Robert Štefanec, Jože Klemenčič in Dušan Kosi.

»Če nisi z njimi, si proti njim«
Več o pritiskih in napadih je povedala svetnica Danica Korošec, ki so jo izključili iz DeSUS-a: "Povedala bi, kaj se je zgodilo meni kot članici DeSUS-a, ker pač ne razmišljam tako, kot želijo določeni ljudje, ki so na vrhu stranke. Povedala bom samo primer, na prejšnjem sestanku izvršnega odbora DeSUS-a je bilo govora o tem, kako se v občini nič ne naredi, kako se je realiziralo samo 8% vsega, da se zadolžuje, skratka samo negativno, samo slabo, ... Jaz sem samo gledala, kako in kaj. Prepričana sem, da isto delajo strankarski veljaki v drugih strankah in zavajajo svoje člane strank. Ne vem, kje imajo ljudje svojo glavo ali za kakšno ceno pač kimajo. Jaz pač nisem človek, ki bi kimala, ker hočem delati tako kot je treba in zagotovo nisem pripravljena za nobeno ceno samo kimati. Vršil se je pritisk name že lep čas, ker pač sem na strani županje, da me bodo poklicali na odgovornost itd."

"Če nisi z njimi, si proti njim in nimaš kaj iskati med njimi. Danes ko mi je gospa županja povedala, da je dobila mail, kjer ji sporočajo, da so me izključili iz stranke, sem po eni strani prav srečna, da se ne rabim truditi in sama dajati odstopne izjave. Po drugi strani pa sem res šokirana, da bremenijo gospo županjo s tem, da so mene izključili iz DeSUS-a. Kaj pa ima gospa županja z DeSUS-om? Jaz pa ki sem član DeSUS-a, izvršnega odbora, nadzornega odbora DeSUS-a v Ljubljani, do mene pa ni prišlo nobeno sporočilo," pa je povedala glede njene izključitve iz DeSUS-a.

Nadaljevala je: "Vsi, ki poslušate, si lahko mislite kako umazane in grde igre se gredo določeni veljaki v Ljutomeru in ki jim je figo mar za navadne ljudi, samo da si bodo razdelili določene stolčke, samo da bodo kadrovali, imenovali itn. pa nima veze če imaš za to izobrazbo ali ne."

Stolčka ne misli predati
Vzroke bo iskala tudi po pravni poti: "Razočana sem do konca, vendar dala se ne bom. Zagotovo se bom pritožila, kajti verjamem da sem delala dobro v DeSUS-u in v občinskem svetu. Vedno sem bila za stvari, ki so pozitivne, ki prinašajo razvoj, ki prinašajo razvojno perspektivo, ki dajejo vsem nek optimizem, da nekaj bo. Verjamem, da s tem nisem delala greha vsem občanom Ljutomera in ostalim. Zato ne mislim predati niti tega stolčka, želim biti pač potem kot neodvisna. Po pravni poti pa tudi poiskati vzrok, čemu tako ravnanje."

Celoten govor Koroščeve, si lahko ogledate tudi v spodnjem videu.

antonM ponedeljek, 27. maj 2013 ob 23:03

Norec

prlek25 ponedeljek, 27. maj 2013 ob 23:36

Bravo Danica, tak se dela! Ploskač
Upam, da bo poštenje in dobro delo enkrat obvladalo tudi v našem OS.
Pa da bodo tudi občani spregledali kaj je prav in dobro za občino in ne nasedali tistim , ki se jim gre samo za stolčke in osebne interese.

MILAN torek, 28. maj 2013 ob 07:22

Danica verjetno je povsod tako da se samo kritizira in prepričuje da je vse narobe. Čestitam za tvojo odločitev,sem pa globoko prepričan da je več takšnih ki razmišljajo isto vendar si tega ne upajo povedati na glas.

asag torek, 28. maj 2013 ob 08:47

Haha Prodana duša, od kod pa tebi informacije, kako se dela v drugih strankah??????

Je pa res nekaj drugega, da iz strahu nad stanjem v vodstvu občine poskuša le to na vse mogoče načine najti odpadnike v mnogih strankah in ustvarjati vtis, kako se se stranke zarotile proti županji. Hihihi

Ploskač Samo na vašo žalost, to slabo uspeva in nonstop berem komentarje pljuvanja po strankah, ki ne kimajo županji, kako niso za ljudi. Zloba Zloba Zloba

Mislec Ja prihajajo časi, ko bo treba polagati račune ,za delo in nedelo v občini in v okviru svojih strank!!!!!!!!!!! To ja

Očitno pa nekateri v joč pa na OBČINO... Hahaha Hahaha Hahaha

zack69si torek, 28. maj 2013 ob 12:38

Čiduže bolj se mi tota teta dopodne.. pa ne zato, ka se je znejšla v taken položaje.. zato, ka razmišla z svojoj glovoj in si ne pisti soliti pameti od drugih strank, še meje pa od svoje stranke .. je že resen, ka moreš delati v OS v skladu z dogovoron svoje stranke, samo nekak ne razmin toga: zake te v predvolilnen časi vsi neke programe pa obljube, pa neke smernice dovlejo, či se potli itak samo vsakši za sebe grebe, ap za politične interese svoje stranke - ne pa la bi dela za dobrobit občine, kak so vsi tistikrat obečovale na predvolilnih shodih ...en komentator tü gore se nenehno sklicuvle na to, ka do volilci povedali svoje na volitvah... pa še resen je ka bodo, samo vüplen ka bodo realno poglednoli delovanje vseh in te pametno ocenili keri je resen dobro dela, pa keri je samo " zdrahe " delo v OS .... dvomin ka so volilci posameznih strank seznanjeni z ten, ka eni njihovi predstavniki v OS kadrerajo za več delovnih funkcij zato, ka si povečajo svoj domoči proračün, ali pa ka sprovijo kakega svojega sorodnika pa znanca na kako dobro mesto, po drugi stroni pa taisti volilci nemajo ke pomalen dati v taler.... na žalost nas rešuvle to , ka smo na periferiji in še fsak ma neki kos zemle okoli duma, ka si lehko neke pridela za jesti ... pomalen pa do še nan to fse obdafčili ...
v toten našen OS pa se še vedno štükajo tak kak deca v vrtece: če boš ti meni to naredjo, te bon jaz tebi ti naredjo .. ali še huje ; mami ali ateki bon te poveda.. tepa boš ti vidja...
na žalost se tak ne da delati.. če ne veste kak delati poglejte malo okrog sebe... mogoče v drugih občinah vedo delati bolje, pa pač skopirajte njihov načrt delovanja, samo za božjo voljo naredite že nekaj dobrega pa koristnega, da bomo vsi občani imeli nekaj od tega koristnega, neglede na strankarsko pripadnost ... Mislec
lp

pravični torek, 28. maj 2013 ob 14:38

Še ena, ki si bo, ne vem kaj, iskala po pravni poti. Mislec Hjooj

In med drugim pravi: " ...želim biti pač potem kot neodvisna." Mislec Hjooj

Aja, celo želi si biti. Mislec Hjooj Hjooj Hjooj Hihihi

Noben si ne more, kar želeti biti svetnik in potem to biti. Mislec Hjooj

Ljudje, ga morajo izvoliti. To ja

Še najprej pa ga mora nekdo sploh predlagati in ga dati na listo. To ja

Ko človek gre na določeno listo, sprejme tudi neke pogoje. To ja

In tukaj je glavni problem vsega tega. Mislec

Jasno je, da ima vsaka stranka svoj statut. To ja

Vask član, ki sprejme članstvo se obveže, da se bo ravnal po statutu. To ja

Vsak, ki krši statut, se ga, če ne preneha, pod določenimi pogoji izključi. To ja

Tu ni kaj modrovati. To ja

Zato je skrajno nepošteno in nemoralno, da nekdo, ki krši statut in bi ga s tem, da noče iz stranke, še dalje kršil po večih točkah. Mislec Hjooj

Še bolj nepošteno pa je, da se potem, ko ga po pravilih statuta že izključijo, še dalje oklepa svetniškega stolčka, do katerega sploh ni upravičen, ker pripada določeni stranki, ki je dobila glasove na volitvah. To ja

Še huje je, da potem še grozi stranki s pravnimi potmi in ne vem kaj še vse. Šokiran Žalosten Mislec Hjooj

Vsak pošten bi se stranki upravičil, če je kršil njihov statut in mirno odšel. To ja

Sicer je pa tudi vsaka slaba stvar za nekaj dobra. Jaaa

Sedaj so v strankah ugotovili, da bodo zelo pazljivi, koga se bo dajalo na liste in koga ne. To ja

In seveda se počasi in z leti pokaže, kdo so pošteni člani strank in kdo so tisti, katerim se gre samo za stolčke, četudi kršijo statut stranke po dolgem in širokem. Jaaa

Zato bi vsak pošten svetnik takoj odstopil, če ne zmore uresničevati usmeritev svoje stranke in njenega programa, ter sploh ne bi bilo treba priti do izključitev. Jaaa

Če se pa kdo več ne vidi v določeni stranki, ker mu ne ustreza program pa itak lahko tudi sam gre. To ja

Na silo vstrajati v neki organizaciji, si celo iskati pravne poti za ohranitev članstva, četudi je človek navzkriž s statutom in usmeritvijo stranke je prava norost. Hjooj Hjooj Hjooj

Vidim, da jih veliko sploh ne ve, kaj je politika in kako funkcionira. Hjooj

Imajo politične funkcije in se javno razglašajo za NEpolitike. Hihihi Zloba Hahaha


Lenny torek, 28. maj 2013 ob 20:39

Tak je teta Danica Respekt . Lepo ka v javnost pridejo toti zakulisni špili v strankah. Ziher še maš kej za povedati. Pa ne daj se ustrahovati.

Strankokracija je dno od dna. Na lokalni ravni nebi smela kej iskati.
Ampak enim se je lepo skriti za hrbet stranke, pa lepo v senci niti vleči. Tisti vidni kimafčki pa te pamflete jeclajo, pa prikimavlejo strankarskin direktivan.
Ene tete še vedno dirigerajo, pa nigi ne kandiderajo, niti jih širša javnost ne pozna/jih je že pozabila.

Tak mimogrede pravični, svet je ne črno/beli. Včasih nebi škodilo odložiti DESUSOVIH očoli, pa malo še kej druga viditi Očolar


antonM torek, 28. maj 2013 ob 22:49

zack69si je napisal: "Čiduže bolj se mi tota teta dopodne." Hahaha no vsake oči imajo svojega malarja, najbolje bo, da jo povabiš v KINO Tiho
No, pri tem članku pogrešam kak komentar od gorgone. Hihihi

karantanija torek, 28. maj 2013 ob 23:03

Ga. Danica, pogumno in legitimno dejanje Klanjam tako naprej, ena redkih, ki se ne preda. Nasmeh

Ivek sreda, 29. maj 2013 ob 07:03

Nekaj "CVETK" iz CVETLIČNEGA šopka enega komentarja

Še ena, ki si bo, ne vem kaj, iskala po pravni poti.

Ko človek gre na določeno listo, sprejme tudi neke pogoje.

In tukaj je glavni problem vsega tega.

Vsak član, ki sprejme članstvo se obveže, da se bo ravnal po statutu.

Tu ni kaj modrovati.

Še bolj nepošteno pa je, da se potem, ko ga po pravilih statuta že izključijo, še dalje oklepa svetniškega stolčka, do katerega sploh ni upravičen, "ker pripada" določeni stranki, ki je dobila glasove na volitvah.

Sicer je pa tudi vsaka "slaba stvar za nekaj dobra". Sedaj so v strankah ugotovili, da bodo zelo pazljivi, koga se bo dajalo na liste in koga ne.

In seveda se počasi in z leti pokaže, kdo so pošteni člani strank in kdo so tisti, katerim se gre samo za stolčke,

Na silo vstrajati v neki organizaciji, si celo iskati pravne poti za ohranitev članstva, četudi je človek navzkriž s statutom in usmeritvijo stranke je prava norost.

Vidim, da jih veliko sploh ne ve, kaj je politika in kako funkcionira.


Začel bom pri zadnji CVETKI, ki velja zlasti za avtorja šopka.

"Ko človek gre na določeno listo, sprejeme tudi neke pogoje". Res je, vendar so strankarski statuti in programi velikokrat zelo daleč o dejanske politike stranke in interesov njenih vodij.

Praviloma v strankarskih statutih piše, da je stranka demokratična. Da ima vsak član pravico do svojega mnenja in dolžnost, da izboljšuje demokratične standarde stranke. Vodstva strank pa praviloma zahtevajo znotraj strankarsko monolitnost in izvrševanje sklepov. To je totalitarizem. Ni pomembno ali ga izvaja več strank znotraj in vse skupaj navzven. Rezultat je isti, stranke niso garant demokracije.

Trditev, da je "vsaka slaba stvar za nekaj dobra", ker bodo stranke pazile, koga bodo dale na listo je rezultat totalno sprevrženega političnega razmišljanja.. Torej dobro naj bi bilo to, da bodo stranke dajale na listo samo poslušne, ki naj bi bili pošteni člani strank in s tem garant demokracije. Za bruhat!.

Iz »modrovanja« CVETKARJA, se da sklepati. CVETLIČNI vidi in ve da človek pripada stranki, oziroma je malte ne njena last in posest.

Da nekdo vztraja v stranki in želi z dobrim namenom izboljšati njen statut in delovanje , naj bi po CVETLIČNEM bila norost.

Priporočam avtorju, da se drži lastne opombe »tu ni kaj modrovati«, kakor je zapisal v CVETLIČNI šopek. Zlasti, ker trdi, da on celo »vidi«, kako ljudje nimajo pojma kaj je politika. Pazite, on ne samo da VE, kaj je politika, on to celo VIDI. Nadnaravno…..!!!!

zack69si sreda, 29. maj 2013 ob 09:06

antonM: ka si nebi ti predstovlo ke po svoje, bon ti jaz poveda kak sen misla.
Dopodne se mi v toten smisli, ka si je vüpala povedati marsike, ke drügi samo pometajo sen pa to, na konci pa pod preprogo, ka nišče ne ve.... Či bi bilo več takoh svetnikof, ki bi povedali na tako način, te bi mogoče bilo malo menje podtikanj pa šikaniranj v toten našen OS... zato ap sen jaz bija za to,ka se seje snemajo necenzurerane in da se vidi, kak so svetniki različni pred in za kameroj ....
o ostalen pa tak , kak si reka: vsake oči majo svojega malara,,, tüdi tvoje ... Kul Pomežik To ja

asag sreda, 29. maj 2013 ob 10:46

Hahaha
prlek25, Lenny, karantanija in ustala županjina dežurna trobila lajnate eno te isto brez vsebine Ploskač

g.Danici je guč za tiskovno in ostale izjave sigurno napisa šef Boris.S, takak požupani piše izjave Županja pa še tote kumaj zjecla, Hehe Hehe

zanimivo Danica,rodbina Boris.S in županj s svojim lobijom nikak nemrejo speljati nekega gospodarskega projekta.... Hehe Hehe tu nekaj fejst smrdi Tiho

Rajši naj se g.Danica bolj s svojim šefom brigata za stanje v svojem zavodi, zaposleni pa oskrbovanci mojo dosti ne preveč lepega za povedati Šokiran Šokiran Šokiran
g.D znobiti do obojih joko bodikaj, če ne še kaj več... Zloba

gorgona sreda, 29. maj 2013 ob 19:05

pravičnio z tem komentoron si vse dokoza...kako zelo nestrpni ste do drugače mislečih in do ljudi ki mislijo z svojo glovo....

Lenny sreda, 29. maj 2013 ob 20:40

asag, malo se v špegel pogledni... zna biti ka boš san vida trubaša.

Stranke so gnojna büla, vala za vse barve in orjentacije.
Na lokalni ranvni pa "svinska" greznica.
Kozlam Kozlam Kozlam

pravični sreda, 29. maj 2013 ob 20:43

Nagradno vprašanje. Hihihi

Kdo od svetnikov in svetnic se včeraj na izredni seji ni hotel odpovedati sejnini ? Mislec Mislec Mislec

Polovička ?

Glas ljudstva ?

Klic v sili ?

Hihihi Hihihi Hihihi Zloba Zloba Zloba Hahaha Hahaha Hahaha

Ivek sreda, 29. maj 2013 ob 20:53

Pridno dajete pluse in minuse.

Vsak človek, ki prepričano izrazi svoje mnenje, pa čeprav se s tem mnenjem ne strinjamo si zasluži PLUS.

Tisti, ki dajejo minuse so s vsakim minusom še globlje v MINUSU.

Demokratična družbena ETIKA temelji na kritičnem upoštevanju različno mislečih.

Nestrinjanje in pogumno izražanje lastnega mnenja so pogoj za demokracijo.

antonM sreda, 29. maj 2013 ob 23:27

pravični Haha daj nam rahel namig, kdo od svetnikov tako krvavo rabi denar, da ni hotel darovati sejnine za dobre namene???? Pisk

pravični četrtek, 30. maj 2013 ob 00:07

Ja, antonM, koliko sem slišal se ravno gospa svetnica, ki jo je DeSUS izključil, ni želela odpovedati sejnini. Šokiran Žalosten Mislec Hjooj

Sicer čakamo na posnetek seje, da bo črno na belem. To ja

Upam, da se posnetek kje ne "izgubi". Žalosten

Če se bo pokazalo, da je res, potem bo držala teorija, zakaj se tako oklepa svetniškega stolčka. Mislec Hjooj


driver četrtek, 30. maj 2013 ob 00:33

sej ne čudno kaj se to dogaja.. neko zastraševanje, saj je že na eni seji nazaj nekej povedala, ka so jo iskali v službi en z desusa pa ldsa pa neke finte.. meni je celo en svetnik tu na portali pisal zs da bi ša z njim na pijačo pa naj napišem pravo ime.. sem skoro že naseja ko mi je ja na vuha prišlo da na taki način potem strašijo ljudi ki povejo svoje mnenje, s tožbami.. vi pa pri toti politki nekaj nakladate ka nismo več v letih 45.. še huje je.. povem svoje mnenje pa me svetnik že lovi po interneti. zato niti ne pišem več na toto politiko samo še čakam na volitve pa da odplakne to..

vlasta četrtek, 30. maj 2013 ob 01:31

Čestitke za pogum Danici Hehe , ne daj se!

Kmalu se bo izvedelo, kdo od svetnikov stoji za grožnjami po telefonu in podobnim ustrahovanjem. Jaaa

pravični:

Zakaj bi se svetnica o kateri pišeš morala odpovedati sejnini?
Mar se odpovedujejo sejninam v javnem zavodu ZD Ljutomer?

pravični četrtek, 30. maj 2013 ob 12:48

Itak, da se sejnini ne rabi odpovedati.

Pred časom se je širilo laži, da so svetniki samo zato, da dobivajo sejnine in podobne stvari.

Sedaj so pokazali, da temu ni tako in so pripravljeni delati brez plačila.

Ravno nasprotno pa se je sedaj zgodilo s svetnico, ki se oklepa stolčka stranke, ki jo je izključila.

In tako ravnanje pač kaže na to, da se ji gre za stolček zaradi sejnine.

Lahko pa dokaže nasprotno, ko bo priložnost.

baron_marko četrtek, 30. maj 2013 ob 20:27

Heh, tudi jaz sen doba zasebno sporočilo na profil od enega LDSofca. Šteja je iti na pijačo, ka mi razloži dogajanje.

Jaz sicer mislin, ka ste vsi zagovorniki (v načelu s Pravičnim) svetnikov, ki bojkotirajo sejo, malo skregane z logiko.

Mislin, ka je Danica dovolj povedala o načinu dela v omenjenih strankah. Za DeSus se tak ne čudim. Dokler bo naveza Jurša-Gjerkešica-Erjavec na sceni nemre biti drugače. Ve pa poglednite ka so naredli s protikandidatko, ki se je borila proti Erjavce, dobesedno so jo družbeno izključele. A je to način? Enakih metod se posložuvlejo v lokalnem Desuse prinas, takak tudi pri LDSe. Saj vervlen ka gospodična Sara Karba ne bi tak delovala, kot deluvle, če na jo ne bi pritiskali iz stranke. Si pa na žalost jemle slab vzgled pri ostalima svetnikoma.

Zanimivo je tude, ka vsi zagovorniki teh svetnikov pišete o vsen ostalen, a o načini dela v strankah, o izključitvah, pa nobeden nič ne omeni. Isto je blo s Paničom, ko ga je šteja NSi izključiti, ker je ne dela po navodili predsednika lokalnega odbora NSi. Ja, tisti predsednik, ki neje niti med svetnike moga.

Pa ne gučati pravični, ka so ljudje volili stranke v občinski svet. Formalno glejano mogoče, a dejstvo je drugo - lokalne volitve so predvsem znane po tem, da stranke nimajo toliko vpliva pri odločanju, ker ljudje bolj ali manj volijo posameznike (zato tudi preferenčni glas), se pravi ljudi, ki jih poznajo. Ker tudi ljudje novačijo volilce okoli, ne pa teko stranke.

Da se vrnen. Zakaj skregani z logiko? Zgolj zaradi tega, ker preumerjate pozornost na vse ostalo, ne pa na dejanski problem. To pa je, da očitno v lotmerškem občinskem svete nemreš meti svojega lastnega mnenja, saj če ne špilaš po notah svoje stranke, te hitro poskušajo diskreditirati oz. izključiti. Da ne začnem z grožnjami. In to je največji problem od vsega.

Ipak pa se ve kaj je cilj vseh totih nasprotnikov... Glavno je, ka uničijo in glasuvlejo proti vsakemu vekeme projekte, kaj ga občinska oblast predlaga, samo zato, ka do na konce lehko rekli, ka je županja ne neič naredla.

Nastradamo pa mi občani, ker nismo teh projektov deležni. Če pa bi enega od totih pita npr. zakaj je glasuvla proti iniciativa za izgradnjo soproizvodnje na lesno biomaso, pa ne bi zna sploh zakaj gre. Hjooj

vlasta petek, 31. maj 2013 ob 12:49

hotel si reči, da projekt ogrevanja na lesno biomaso se ni izglasoval, ker verjetno posledice bi čutili pri dimnikarjih, kateri več ne bi imeli komu "role" čistiti?

baron_marko petek, 31. maj 2013 ob 13:24

Vlasta, tudi to. Pomežik

pravični sobota, 1. junij 2013 ob 14:33

Hmmm, baron_marko, marsikaj je skregano z logiko.

Zanimivo je, da si se tudi ti, kot še nekateri drugi, namenil omenjati določene politične nasprotnike z imeni.

Nič hudega.

Ker si že omenil NSi in Paniča bi ti povedal samo, da ne boš trosil napačnih informacij.

Ni šlo za navodila predsednika, ampak za sklepe OO NSi Ljutomer.

Ne gre za špilanje po notah stranke, ampak za spoštovanje statuta stranke.

Pri tem, ko praviš, da imajo na lokalnih volitvah stranke manjšo težko, kot na državnozborskih se strinjam.

Ampak to še ne pomeni, da lahkko potem izvoljeni svetnik dela po svoje.

Končno sam ne bi mogel kandidirati.

Na listo, ga je dala stranka.

In kot sem že večkrat povedal, imajo stranke svoj statut oziroma pravila po katerih delujejo.

In je pač normalno in logično, ker se ti tudi sklicuješ na logičnost, da se človek drži statuta in pravil stranke, ki ga je dala na listo.

Tako je tudi v statutu zapisano, da se stistega, ki kljub opozorilom krši statut stranke, izključi.

In tukaj ne gre za navodila predsednika ali kogarkoli v OO, pač pa za kršenje statuta, če se svetnik ni držal izglasovanih sklepov OO.

Glede lesne biomase pa oba z vlasto zavajata ljudi.

Že večkrat se je omenjalo podle in zavajujoče stvari, da bo manj dimnikov za čiščenje in se tako posledično hotelo pokazati na interes določenega človeka.

Kaj mislita, da se dimniki, kjer bi gorela lesna biomasa ne bi čistili?

Še več dela bi bilo, ker je veliko kurišče in velik dimnik.

In tudi druge naprave bi bilo potrebno pregledovati in servisirati.

Zato je čisto zavajanje in laž, ko se omenja "koristi" okrog dimnikov in podobne nebuloze.

vlasta sobota, 1. junij 2013 ob 15:12

pravični


Sklepi OO NSi so itak bili dirigirani od strani predsednika, to vsi vejo.
Panič je dober dečko, poštenjačina in za razliko od nekaterih svetnikov se kulturno obnaša.
Panič, Koroščeva ne dajte se.

pravični nedelja, 2. junij 2013 ob 22:54

Ja, vlasta itak, da se Panič in Koroščeva ne data. To ja Hihihi

Njune sejnine ne bodo šle za dober namen. Jaaa Žalosten Hihihi

Paniča ni bilo. Mislec

Zelo modra odločitev. To ja Hihihi

Koroščeva pa je itak svoje povedala o sejnini. Šokiran Žalosten Mislec Hjooj Hjooj Hjooj

In kaj drugo bi potem še človeku prišlo na misel, zakaj se tako hudo oklepa stolčka. Mislec Mislec Mislec Hjooj Hjooj Hjooj

Sejnina, sejnina, sejnina, lalalalalalala....... Hihihi Zloba Hahaha

Sicer pa vlasta, a ne vidiš, da smo se oddaljili od teme. Hihihi

In od vsebine prišli na imena. Mislec Hjooj

Joooooojjjjjjj mene, grem nazaj na vsebino. Hihihi Hihihi Hihihi Zloba Zloba Zloba Hahaha Hahaha Hahaha

Lenny ponedeljek, 3. junij 2013 ob 18:30

"cvetlični" ti pa vsebina, dve diametralno oddaljeni "stvari".

Nejč se ne trudi Haha

vlasta torek, 4. junij 2013 ob 10:22

pravični svetlični v svojem stilu... spet z lopato za premog mečeš ...

Cvenski čeh je predlagal da se odrečejo sejnine v korist Salona Jeruzalem, v redu, ampak ni enako če se kdo odreče sejnine da občinski proračun ne plačuje tega, ali pa nekomu tretjemu podariš to, se pravi niso se odrekli sejnin, ker denar iz občinskega proračuna bo porabljen.

In kakšna je zdaj razlika?

Tisti,ki se ni odrekel sejnine bo dobil to sejnino ker jo po zakonu mora dobiti, tisti ki so pa se "odrekli sejnine" pa bodo šli na salon, tam jedli ta drago kosilo katerega kuharski mojster v sledih pripravlja, pili draga vina ter uživali ob koncertu Neishe.
Če boš to vse si šel plačat boš ob sejnino Nasmeh



Toliko o demagogiji in metanju peska v oči naivnežem....pravični, a župnik tudi dela zastonj, ali zakaj jemlje denar za poroke,pogrebe? zakaj se ne bi odrekel tega v imenu boga?

antonM torek, 4. junij 2013 ob 18:48

Ta Danica je bila na repu liste Desus, bog si ga vedi na katerem mestu bo prihodnje leto na županjini listi? Zgleda da bo gneča, sama zveneča imena.

Danica ojoj Zverižjeni

domačin sreda, 5. junij 2013 ob 15:55

Na koncu bodo itak volilci odločali o vsem skupaj. Po mojem županji zaenkrat ne kaže glih dobro, opoziciji (ki je prej bila del koalicije) pa po mojem mnenju še slabše. Očitno so se nekateri svetniki odločili, da bodo povsem zablokirali delo občine oz. njenega sveta. Kakšne bodo posledice tega, bo se kasneje videlo. Grožnje posameznih občinskih svetnikov glede pisanja na portalih, pa mislim da ne sodijo nikamor.

pravični sreda, 5. junij 2013 ob 22:18

Glej, vlasta.

V tem, da so sejnino namenili za dober namen, ne vidim nič spornega. Jaaa

Ne samo za salon vino, ampak tudi za KS Radomerje, ki pripravlja slovesnot pri Miklošičevi hiši. To ja

Sigurno jim vsak euro prav pride pri organizaciji. Jaaa

So pa svetniki s tem pokazali, da jim ni samo do sejnin, kot so jih nekateri že večkrat obdolžili. To ja

Še več.

Sedaj pa tebi, domačin.

Praviš, da so nekateri svetniki zablokirali delo občine. Mislec

NI res. To ja

Ravno nasprotno. Jaaa

Čeprav so napovedali bojkot sej, so se udeležili izreden seje, in predlagali nov dnevni red. Jaaa

Na dnevni red so dali tiste točke, ki so nujne za občino in občane. To ja

S tem so pokazali, da so za nujne stvari v dobro občanov še vedno pripravljeni priti na sejo. To ja

In to zastonj. To ja Ploskač Aplavz Respekt

Mimogrede, bi se naj ta praksa z odpovedjo sejnin nadaljevala. To ja

To, bodo svetniki v manjšini veseli. Zloba Hahaha

vlasta četrtek, 6. junij 2013 ob 13:58

pravični ,
ja ja so se odrekli sejnin, ko bodo jedli pa pili na salonu jeruzalem zastonj Pomežik)

Naj se odpovejo sejnin za dobrobit občinskega proračuna, zakaj bi podarjali proračunski denar in iz svojih velikodušnih gest sebi dvigovali popularnost.

To so poceni finte, cvenski mogoče smešno izgleda, je pa za sebe in svoj žep pameten čeh, zaj tu meče pesek v oči in glumi kako se odrekajo sejnin, da bi si dvigovali popularnost.
Zavedajo se ti svetniki , da jih ulica sovraži, ulica jih je na volitvah izvolila, na naslednjjh nekatere ne bo.

jozejuz četrtek, 6. junij 2013 ob 19:45

Seveda bo to sedaj postala praksa, da se bodo odpovedovali sejnin. Saj so videli, da je vrag odnesel šalo in treba malo zaigrati na srce volivcem. Raje se sedaj še teh par sej odpovejo sejnin in si pripravijo teren za nasldenji mandat. Takrat še bo neprimerljivo več sej. Računati znajo, tega jim ne gre oporekati.

LOKY petek, 21. junij 2013 ob 14:03

In potem vse tiho je bilo! Hehe Ploskač

Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Prlekija-on.net. Pri komentiranju se držite teme, ne uporabljajte sovražnega govora in upoštevajte pravila.



Več v Politika